'Think and Discuss': Disseny de tasques per a la construcció de competències discursives a l'aula AICLE de matemàtiques. Un estudi de cas
Pallarés Monge, Oriol (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació)

Data: 2010
Resum: L'objectiu de la present investigació és explorar des d'una perspectiva sociocultural el programa AICLE d'un centre de Barcelona, així com les opcions metodològiques adoptades pels docents, per tal d'esbrinar si les tasques interactives que es proposen als alumnes són integradores quant a l'aprenentatge de l'àrea -en el nostre cas, les matemàtiques- i l'adquisició d'una llengua estrangera -l'anglès. L'anàlisi de les dades mostra l'ús que els alumnes fan del complex dispositiu pedagògic que se'ls presenta per mitjà de les tasques i materials dissenyats ad hoc pel professorat que treballa en col·laboració. La recerca comprèn una crònica documentada del desenvolupament del programa experimental i l'estudi aprofundit de la tasca Think and Discuss.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Anglès
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Aprenentatge integrat de continguts i llengua (AICLE) ; Tandem teaching ; Aprenentage cooperatiu ; Matemàtiques en anglès ; Competència discursiva ; Tasques AICLE ; Interacció i aprenentage ; Educació plurilingüe ; Competència plurilingüe ; Teoria socio cultural ; Aprendizaje integrado de contenidos y lengua (AICLE) ; Aprendizaje cooperativo ; Matemáticas en inglés ; Competencia discursiva ; Tareas AICLE ; Interacción y aprendizaje ; Educación plurilingüe ; Competencia plurilingüe ; Teoría socio cultural ; Content and language integrated learning (CLIL) ; Cooperative learning ; Mathematics in English ; Discourse competence ; Tasks CLIL ; Interaction and learning ; Multilingual Education ; Competition multilingual ; Socio Cultural Theory
Publicat a: Treball de recerca. Màster oficial en Didàctica de la llengua i la literatura de la UAB, Núm. (2010) , p. 1-86



86 p, 3.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2011-05-20, darrera modificació el 2022-09-04



   Favorit i Compartir