Per citar aquest document: https://ddd.uab.cat/record/72182
Sordesa i Trastorns de l'Aprenentatge [102567]
Silvestre, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Data: 2011-12
Resum: Els principals objectius formatius de l'assignatura són els que segueixen: 1. Conèixer les implicacions reals de la sordesa i les barreres psico-socio-comunicatives derivades de la sordesa a la nostra societat. 2. Conèixer els processos d'adquisició del llenguatge oral i escrit en la criatura i l'alumnat amb sordesa comparativament amb els de les persones amb desenvolupament típic des dels diferents enfocaments teòrics. 3. Dominar criteris i instruments per valorar els esmentats processos i els nivells de desenvolupament. 4. Conèixer i adquirir instruments per valorar les necessitats informatives, formatives i d'acompanyament psíquic de les famílies amb criatures sordes. 5. Adquirir coneixements i instruments per conèixer i avançar en el perfeccionament de l'escola inclusiva. 6. Saber aplicar les estratègies de intervenció en la família i l'escola.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Psicologia [2502443]
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Psicologia [954]



6 p, 16.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2011-07-06, darrera modificació el 2017-09-24



   Favorit i Compartir