Debats oberts d'educació [101677]
Massot Verdu, Margarida
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Fecha: 2011-12
Resumen: Aquesta assignatura té un caràcter teòric-reflexiu, recuperant així el caire de fonamentació teòrica de moltes de les assignatures que s'han fet a primer i segon curs, memtre que a tercer i quart es fan assignatures més aplicades i d'especialització, així aquesta assignatura pretén recuperar el debat teòric a partir de tots els aprenentatges fets per l'alumnat. Conèixer els debats oberts en educació en cada context històric i social. establir el principi metodològic el fet d'apropar-se als reptes teòrics a través de la lectura i debat teòric.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Educació Social [2500260]
Plan de estudios: Grau en Educació Social [827]
Documento: Objecte d'aprenentatge



5 p, 13.5 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2011-07-19, última modificación el 2023-07-22



   Favorit i Compartir