Intervenció en alteracions del llenguatge associades a altres patologies [101721]
Suárez Ros, María Dolores
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Data: 2011-12
Resum: L'assignatura pretén que els alumnes: 1. Tinguin l'oportunitat d'adquirir coneixements i criteris sobre procediments i tècniques d'intervenció de la comunicació i el llenguatge i les necessitats especials associades de les persones amb trastorns del desenvolupament i amb discapacitats adquirides (discapacitat intel·lectual, autisme, dèficits motrius i trastorns de dèficit d'atenció amb o sense hiperactivitat). 2. Adquireixin coneixements en aquest camp, que els capacitin per a la pràctica professional. 3. Assoleixin un domini bàsic d'aquesta temàtica, coneguin i analitzin documents i instruments i tinguin criteris i habilitats per a la recerca d'informacions i aprofundiment posterior. 4. Estiguin capacitats per a l'observació i anàlisi de casos, per el disseny d'estratègies d'intervenció, per a la redacció d'informes i per a la comunicació oral de treballs. 5. Desenvolupin estratègies per a realitzar satisfactòriament les tasques anteriors (4) en una situació de treball en equip.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Logopèdia [2500893]
Pla d'estudis: Grau en Logopèdia [828]
Document: Objecte d'aprenentatge



7 p, 26.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2011-07-19, darrera modificació el 2023-01-29



   Favorit i Compartir