Mètodes de Recerca en Comunicació [103040]
Ullod Pujol, Ana María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Date: |
2011-12 |
Abstract: |
La asignatura forma parte de la matéria Investigación en Comunicación, juntamente con Investigación de mercados y del consumidor. Objetivos formativos de la asignatura: - Estudio de los métodos y técnicas cuantitativos y cualitativos de investigación en comunicación pubicitaria y de las relaciones públicas. - Conocimiento de las técnicas de exposición oral que ayuden a mejorar la presentación y defensa pública de las investigaciones. |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Language: |
Català |
Studies: |
Publicitat i Relacions Públiques [2501935] |
Study plan: |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972] |
Document: |
Objecte d'aprenentatge |
The record appears in these collections:
Course materials >
Course guides
Record created 2011-09-13, last modified 2023-01-29