Mètodes de Recerca en Comunicació [103040]
Ullod Pujol, Ana María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Date: 2011-12
Abstract: La asignatura forma parte de la matéria Investigación en Comunicación, juntamente con Investigación de mercados y del consumidor. Objetivos formativos de la asignatura: - Estudio de los métodos y técnicas cuantitativos y cualitativos de investigación en comunicación pubicitaria y de las relaciones públicas. - Conocimiento de las técnicas de exposición oral que ayuden a mejorar la presentación y defensa pública de las investigaciones.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Objecte d'aprenentatge



4 p, 11.2 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Course guides

 Record created 2011-09-13, last modified 2023-01-29



   Favorit i Compartir