Una correcta aplicació de les TIC pot millorar els resultats acadèmics
Marqués Graells, Pere (Grup de recerca DIM-UAB)

Fecha: 2011
Resumen: Un estudi realitzat conjuntament per la UAB i la Universitat Ramon Llull demostra que l'aplicació adequada de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) a l'aula pot ser una eina efectiva per millorar significativament els resultats acadèmics dels estudiants. En l'estudi s'han comparat els resultats obtinguts en proves d'ortografia abans i després de l'aplicació d'un curs d'ortografia de suport tradicional en el grup control i mitjançant les TIC en l'altre grup. Els resultats demostren que els alumnes que han seguit el curs amb TIC han millorat entre un 20 i un 50 per cent els seus resultats, que han invertit més temps a l'estudi i que han fet més exercics que el grup control.
Derechos: Tots els drets reservats
Lengua: Català.
Documento: article ; divulgació ; publishedVersion
Publicado en: UAB divulga, octubre 2011, p. 1-2, ISSN 2014-6388



2 p, 172.4 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > UAB Divulga
Artículos > Artículos de divulgación

 Registro creado el 2011-11-04, última modificación el 2019-08-02



   Favorit i Compartir