El guión educativo : ¿es posible?
Perceval, José María 
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Data: |
1995 |
Resum: |
La premisa fundamental de la que se debe partir es que la televisión educativa no pretende sustituir al profesor como sugieren ciertos autores aficionados a la cienciaficción. La finalidad de un canal o franja de horario educativa es complementar, ayudar y sugerir al profesorado, convertirse en definitiva en una herramienta de trabajo en sus manos, jamás superponerse a la labor bien definida de la pedagogía directa. La televisión educativa es ante todo otro medio de expresión. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original.  |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Publicat a: |
Comunicar, Vol. 3, Núm. 5 ( 1995) , p. 120-122, ISSN 1988-3293 |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Documents dels grups de recerca de la UAB >
Centres i grups de recerca (producció científica) >
Ciències socials i jurídiques >
Gabinet de Comunicació i EducacióArticles >
Articles de recercaArticles >
Articles publicats
Registre creat el 2011-12-09, darrera modificació el 2022-06-14