Per citar aquest document: https://ddd.uab.cat/record/88834
Estratègia, Conceptualització i Redac. del Missatge Públic. [20672]
Castellblanque, Mariano R.
Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 1998-99
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Pla d'estudis: Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]



5 p, 776.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2012-03-26, darrera modificació el 2017-10-21



   Favorit i Compartir