Per citar aquest document: https://ddd.uab.cat/record/89309
Magritte i la seva empremta en la publicitat actual
Mensa Torras, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat)

Data: 2007
Resum: El pintor surrealista belga René Magritte ha influït molt en el món de la publicitat, fins al punt que es parla de l'existència d'una "publicitat magrittiana". Una tesi de la UAB ha profunditzat en aquest concepte mitjançant l'estudi de més de 6000 anuncis publicats al setmanari dominical del diari "El País". L'autora ha arribat a la conclusió que existeix una clara influència del pintor en els anuncis actuals.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català
Document: article ; divulgació ; publishedVersion
Publicat a: UAB divulga, juny 2007, p. 1-2



2 p, 113.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > UAB Divulga
Articles > Articles de divulgació

 Registre creat el 2012-04-20, darrera modificació el 2017-10-21



   Favorit i Compartir