Psicologia de la Comunicació Publicitària [102561]
Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Data: 2012-13
Resum: S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Situar la publicidad en el context de les ciències socials Identificar els elements psicològics de la comunicació publicitària Identificar el processament cognitiu, especialment el llenguatge dels sentits, que intervé en la comunicació publicitària Conèixer com es programa una campanya publicitària i en quina fase pot intenvindre el psicòleg Aplicar els coneixements psicològics a la creació d'un anunci o campanya publicitària.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Psicologia [2502443]
Pla d'estudis: Grau en Psicologia [954]
Document: Objecte d'aprenentatge



4 p, 13.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2012-06-08, darrera modificació el 2023-01-29



   Favorit i Compartir