Publiradio.net : aplicatiu per a la creació de publicitat radiofònica en el marc de l'EEES
Balsebre, Armand (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Perona Páez, Juan José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Ricarte, José María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Barbeito Veloso, Ma. Luz (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Fajula, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior

Títol variant: Publiradio.net : aplicativo para la creación de publicidad radiofónica en el marco del EEES
Títol variant: Publiradio.net : application for creating radio advertising within the framework of the EHEA
Publicació: IDES 2008
Resum: L'experiència d'innovació docent que es presenta a continuació és el resultat de quatre anys de treball que el grup Publiradio, del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat, ha dedicat a idear, dissenyar i posar en funcionament una plataforma en línia (Publiradio. net) per a la creació de publicitat radiofònica. En el marc de la nova cultura docent derivada de la implantació dels crèdits ECTS, Publiradio. net es revela com a una eina de suport a l'ensenyament presencial destinada, sobretot, a fomentar el treball autònom dels estudiants, tant a nivell individual com en grup, al mateix temps que s'erigeix com una web amb vocació de convertir-se en un instrument de referència dins l'educació en comunicació audiovisual i publicitat.
Resum: La experiencia de innovación docente que se presenta a continuación es el resultado de cuatro años de trabajo que el grupo Publiradio, del Departamento de Comunicación Audiovisual y Publicidad, ha dedicado a idear, diseñar y poner en funcionamiento una plataforma en línea (Publiradio. net) para la creación de publicidad radiofónica. En el marco de la nueva cultura docente derivada de la implantación de los créditos ECTS, Publiradio. net se revela como una herramienta de apoyo a la enseñanza presencial, destinada, sobre todo, a fomentar el trabajo autónomo de los estudiantes, tanto a nivel individual como en grupo, al mismo tiempo que se erige como una web con vocación de convertirse en un instrumento de referencia dentro de la educación en comunicación audiovisual y publicidad.
Resum: The teaching innovation experience that is presented in this article is the result of four years of work that the Publiradio group in the Department of Audiovisual Communication and Advertising has spent dreaming up, designing and launching an online platform (Publiradio. net) for creating radio advertising. As part of the new teaching culture derived from the implementation of the ECTS credits, Publiradio. net has shown itself to be a support tool for classroom learning primarily aimed at fostering students' independent learning both individually and as groups, while it also is a website with the goal of becoming a benchmark instrument within education in audiovisual communication and advertising.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Català
Document: Capítol de llibre
Matèria: Crèdits ECTS ; Ràdio publicitària ; Creativitat
Publicat a: Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 87-98, ISBN 978-84-490-2577-8



Català
12 p, 76.6 KB

Español
12 p, 1.2 MB

English
10 p, 91.0 KB

Demostració web
1.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Publiradio
Llibres i col·leccions > Capítols de llibres

 Registre creat el 2012-06-14, darrera modificació el 2023-02-02



   Favorit i Compartir