Microeconomia I [102337]
Rey-Biel, Pedro (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
Data: |
2012-13 |
Resum: |
El objetivo de la asignatura es conocer las herramientas clásicas del análisis microeconómico, no sólo con el objetivo de poder aplicarlas sino también con un espíritu crítico: Entre los temas que se tratarán están: Teoría del Consumidor, Teoría de la Producción, Preferencias y Utilidad, Consumo y Demanda, Decisión Intertemporal. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.  |
Llengua: |
Català |
Titulació: |
Administració i Direcció d'Empreses [2501572] |
Pla d'estudis: |
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950] |
Document: |
Objecte d'aprenentatge |
El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics >
Guies docents
Registre creat el 2012-06-18, darrera modificació el 2023-01-29