Microeconomia I [102337]
Rey-Biel, Pedro (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Date: 2012-13
Abstract: El objetivo de la asignatura es conocer las herramientas clásicas del análisis microeconómico, no sólo con el objetivo de poder aplicarlas sino también con un espíritu crítico: Entre los temas que se tratarán están: Teoría del Consumidor, Teoría de la Producción, Preferencias y Utilidad, Consumo y Demanda, Decisión Intertemporal.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català
Studies: Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [2501572]
Study plan: Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Document: Objecte d'aprenentatge



4 p, 12.2 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Course guides

 Record created 2012-06-18, last modified 2023-10-21



   Favorit i Compartir