Comunicació i llenguatge oral en l'escola inclusiva [101688]
Serrano Pau, Carrasumada (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
Data: |
2012-13 |
Resum: |
1. Conèixer les interaccions comunicatives que s'esdevenen en el sí d'una aula 2. Relacionar conceptes relatius a la comunicació en el context de l'aula inclusiva 3. Dissenyar estratègies per optimitzar les interaccions comunicatives a l'aula 4. Oferir estratègies al professorat per la millora de les interaccions a l'aula amb la finalitat de preservar l'ètica professional 5. Comprendre, integrar i relacionar nous coneixements fruit d'un aprenentatge autònom 6. Fomentar una actitud d'aprenentatge estratègica i flexible en relació a les habilitats comunicatives. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.  |
Llengua: |
Català |
Titulació: |
Logopèdia [2500893] |
Pla d'estudis: |
Grau en Logopèdia [828] |
Document: |
Objecte d'aprenentatge |
El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics >
Guies docents
Registre creat el 2012-06-25, darrera modificació el 2023-01-29