Data: |
2012-13 |
Resum: |
Aquesta assignatura pretén oferir als estudiants coneixement teòric-pràctic en relació als processos observacionals en els diferents contextos on el professional de l'educació infantil desenvoluparà la seva activitat. L'observació sistemàtica esdevé clau per tal de generar nou coneixement i com a eina per a respondre a problemes o qüestions educatives. L'observació sistemàtica com a metodologia d'investigació ha de permetre a educadors i educadores entendre millor la realitat on treballen per tal poder optimitzar la seva acció educativa. Les metodologies de recerca en l'acció han de permetre als futurs graduats i graduades en educació infantil millorar la seva acció educativa a través de qüestionar la realitat i indagar sobre els comportaments, les dinàmiques, les estratègies i altres fenòmens i variables de la seva vida professional quotidiana. Familiaritzar-se també amb els principals mètodes de recerca a partir de l'observació sistemàtica permetrà poder emprar literatura científica sobre educació infantil i entendre i emprar informes d'investigació publicats en revistes especialitzades. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.  |
Llengua: |
Català |
Titulació: |
Educació Infantil [2500797] |
Pla d'estudis: |
Grau en Educació infantil [847] |
Document: |
Objecte d'aprenentatge |