Economia de la Comunicació [103098]
Mateo, Rosario de (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Data: |
2012-13 |
Resum: |
- Aprofundir en el coneixement de les ciències econòmiques i empresarials des de la perspectiva de la Comunicació. - Situar l'empresa de la comunicació en l'entorn general o macroeconòmic i l'entorn específic o industrial. - Ressaltar la importància de les estratègies de gestió empresarial en el diseny, implantació i desenvolupament dels mitjans de comunicació. - Aplicar la metodologia científica de recerca en aspectes relacionats amb la gestió empresarial i l'anàlisi econòmica de la comunicació. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.  |
Llengua: |
Català |
Titulació: |
Periodisme [2501933] |
Pla d'estudis: |
Grau en Periodisme [971] |
Document: |
Objecte d'aprenentatge |
El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics >
Guies docents
Registre creat el 2012-06-29, darrera modificació el 2023-01-29