Economia de la Comunicació [103098]
Mateo, Rosario de (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2012-13
Resum: - Aprofundir en el coneixement de les ciències econòmiques i empresarials des de la perspectiva de la Comunicació. - Situar l'empresa de la comunicació en l'entorn general o macroeconòmic i l'entorn específic o industrial. - Ressaltar la importància de les estratègies de gestió empresarial en el diseny, implantació i desenvolupament dels mitjans de comunicació. - Aplicar la metodologia científica de recerca en aspectes relacionats amb la gestió empresarial i l'anàlisi econòmica de la comunicació.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Periodisme [2501933]
Pla d'estudis: Grau en Periodisme [971]
Document: Objecte d'aprenentatge



4 p, 12.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2012-06-29, darrera modificació el 2023-01-29



   Favorit i Compartir