Per citar aquest document: https://ddd.uab.cat/record/92491
Sociologia de la comunicació [101137]
Cardús i Ros, Salvador, 1954- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia

Data: 2012-13
Resum: El curs de Sociologia de la Comunicació combina tres objectius diferents: introduir l'estudiant a les principals teories de la comunicació, estudiar el paper i la lògica social dels principals mitjans de comunicació de massa i analitzar breument l'espai català de comunicació. Es tracta, doncs, d'un trajecte que va del més general al més concret, tenint en compte que es trata d'un curs dins del Grau de Sociologia i que no pot anar més enllà de tenir una funció introductòria i generalista. Per això, la introducció a les teories ja s'orienta a la posterior reflexió sobre la importància social dels mass media i tot conflueix en una anàlisi de l'entorn més immediat, tant del personal -per exemple, l'impacte de les xarxes socials en la transformació de les relacions grupals- com territorial -la conformació d'un "frame" polític determinat a partir dels mitjans de comunicació que ens interpreten l'entorn-.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Sociologia [2500262]
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Sociologia [819]



7 p, 22.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2012-07-05, darrera modificació el 2017-10-21



   Favorit i Compartir