Per citar aquest document: https://ddd.uab.cat/record/92506
Planificació, investigació i innovació [102067]
Navío Gámez, Antonio
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2012-13
Resum: 1. Analitzar les repercussions que té per a la funció docent l'assumpció de les competències professionals relacionades amb la innovació i la recerca en el context educatiu. 2. Relacionar els àmbits d'innovació i de recerca en els contextos educatius i institucionals. 3. Elaborar projectes de recerca i d'innovació partint de l'anàlisi de les característiques del context. 4. Vincular la innovació i la recerca amb el desenvolupament professional docent i de l'organització escolar.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Educació primària [2500798]
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Educació Primària [896]



4 p, 11.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2012-07-05, darrera modificació el 2017-10-21



   Favorit i Compartir