Teoria i història de la publicitat [0000]
Herreros Arconada, Mario
Ullod Pujol, Ana María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Atxa Gajate, Pedro Maria
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 1990-91
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Pla d'estudis: Llicenciat en Ciències de la Informació [0000]
Document: Objecte d'aprenentatge



3 p, 810.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2012-07-05, darrera modificació el 2023-01-29



   Favorit i Compartir