Comunicació, imatge i simulació a l'aula de ciències socials [102045]
Santisteban, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Data: |
2012-13 |
Resum: |
Aquesta assignatura optativa que forma part de la Menció de Ciències Socials pretén mostrar recursos per a l'estudi de la societat a les aules de primària. Els futurs mestres han de conèixer que més enllà dels llibres de text existeixen recursos com les imatges, les simulacions, les fonts orals. . . , en el format tradicional o digitalitzats, que són molt adients per comprendre la societat del segle XXI. En aquest sentit es pretenen analitzar i fer propostes alternatives per a l'ús dels recursos digitals a l'abast de les escoles, així com altres recursos alternatius presents a la societat de la informació. Objectius formatius Conèixer i valorar la importància de la comunicació, la interacció personal i les habilitats socials a l'aula. Identificar, analitzar i saber utilitzar recursos com la imatge, la dramatització o la simulació en l'estudi de la societat en el passat i en el present. Analitzar i valorar la utilització de les tecnologies digitals en el camp de l'espai i el temps i en les ciències socials en general. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.  |
Llengua: |
Català |
Titulació: |
Educació primària [2500798] |
Pla d'estudis: |
Grau en Educació Primària [896] |
Document: |
Objecte d'aprenentatge |
El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics >
Guies docents
Registre creat el 2012-07-17, darrera modificació el 2023-01-28