Per citar aquest document: https://ddd.uab.cat/record/93682
Avaluació psicològica en els trastorns del llenguatge [101734]
Cuxart Fina, Francesc
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Data: 2012-13
Resum: Contextualització En l'exercici professional de la logopèdia, l'avaluació psicològica dels pacients és un aspecte molt important. En primer lloc, perquè durant el procés diagnòstic inicial, a més de l'avaluació estrictament logopèdica, és necessari avaluar altres aspectes del subjecte com les capacitats cognitives o la personalitat, ja que poden constituir factors rellevants de cara a definir comorbiditats i a elaborar estratègies terapèutiques. I en segon lloc, perquè durant la intervenció terapèutica és imprescindible realitzar una avaluació continuada i final d'aspectes no relacionats directament amb els problemes de llenguatge, amb la finalitat de poder valorar de forma objectiva i més àmplia els efectes del procés terapèutic. Objectius formatius de l'assignatura 1. L'alumne sabrà utilitzar diverses tècniques i instruments d'avaluació, propis de la professió. 2. L'alumne sabrà interpretar els resultats de diferents instruments i tècniques d'avaluació psicològica. 3. L'alumne sabrà escollir les tècniques i instruments d'avaluació més adequats, en funció del trastorn de llenguatge del pacient i d'altres factors individuals (edat cronològica, nivell cognitiu, . . . ).
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Logopèdia [2500893]
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Logopèdia [828]



4 p, 15.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2012-07-18, darrera modificació el 2017-10-21



   Favorit i Compartir