visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > El juego como motor en el proceso teatral : |
Data: | 2011 |
Descripció: | 128 p. |
Resum: | Esta investigación pretende abordar el estudio del juego en el ámbito teatral, intentando reconocer los vínculos que pudiera haber entre el universo de la escena y el lúdico. La base teórica estudiada sobre el juego serán las fuentes primarias de la construcción lúdica: Johan Huizinga, y Roger Caillois y como referente principal del análisis del signo teatral tomaré a Tadeusz Kowzan, historiador y semiólogo del teatro. Para documentar la práctica teatral, he seleccionado a Jacques Lecoq y Philippe Gaulier, además de la compañía británica Théâtre de Complicité, analizando muy particularmente su espectáculo Las tres vidas de Lucie Cabrol. |
Drets: | L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: |
Llengua: | Castellà |
Titulació: | Filologia Catalana : estudis de literatura i lingüística [2503998] |
Col·lecció: | Facultat de Filosofia i Lletres. Departament de Filologia Catalana. Treballs de recerca de postgrau |
Document: | Treball de fi de postgrau |
Matèria: | Joc ; Teatre |
129 p, 972.9 KB |