Estudio de la variación morfológica en una zona de polimorfismo Robertsoniano de ratón doméstico, Mus musculus domesticus (Schwarz y Schwarz, 1943)
Muñoz Muñoz, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia)
Ventura Queija, Jacinto, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia)
López Fuster, María José, dir.
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia

Publicació: Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2011
Descripció: 1 recurs electrònic (200 p.)
Resum: Pendent.
Nota: Descripció del recurs: el 21 setembre 2011
Nota: Tesi doctoral - Universitat Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències, Departament de Biologia Animal, Biologia Vegetal i Ecologia, 2008
Drets: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Llengua: Castellà
Document: Tesi doctoral
Matèria: Polimorfisme genètic ; Ratolins ; Genètica
ISBN: 9788469416181

Adreça alternativa: https://hdl.handle.net/10803/32177


140 p, 8.8 MB

116 p, 6.9 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Tesis doctorals

 Registre creat el 2012-09-26, darrera modificació el 2025-02-02



   Favorit i Compartir