Per citar aquest document: https://ddd.uab.cat/record/99333
Conceptualització i Direcció d'Art del Missatge Publicitari [20681]
Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2012-13
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Pla d'estudis: Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66] ; Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [600]



15 p, 483.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2012-10-01, darrera modificació el 2017-10-21



   Favorit i Compartir