Articles

Articles 16 registres trobats  anterior11 - 16  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
11.
14 p, 137.3 KB La Teoría del Actor-Red tal como yo la imagino. Breve ensayo sobre el cosmos semafórico / Silva, Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social)
Hace tres años llegué a Barcelona con una intención firme que pasados unos dos meses tuve que echar por tierra. Quería estudiar a la gente cruzando la calle en esta ciudad y luego comparar sus actos con los de la gente de mi ciudad de origen, Caracas. [...]
Three years ago I came to Barcelona with a firm intention that I had to change after about two months from my arrival. I wanted to study people crossing the street in this city and then compare their actions with those of the people in my hometown - Caracas. [...]

2011 - 10.5565/rev/athenead/v11n1.822
Athenea digital : revista de pensamiento e investigación social, Vol. 11, Núm. 1 (2011) , p. 203-215  
12.
4 p, 196.3 KB Diferents maneres de mirar el món : la descripció a l'aula de ciències / Civil Sirera, Regina (Escola Sadako (Barcelona, Catalunya)) ; Marzábal Blancafort, Ainoa (Escola Sadako (Barcelona, Catalunya))
Presentem una activitat d'aula per treballar la descripció des de diferents disciplines científiques amb l'objectiu de reforçar el domini d'aquesta habilitat cognitivolingüística per aprendre ciència a través del llenguatge, alhora que es fa adonar l'alumnat que hi ha diferents maneres de mirar el món.
2009 - 10.5565/rev/ciencies.190
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 14 (2009) p. 21-24  
13.
17 p, 601.0 KB Los numerales en la Lengua de Signos Catalana / Fuentes, Mariana (Universitat de Barcelona)
Les descripcions lingüístiques són una base indispensable per als estudis d'adquisició. Especialment en el cas de les llengües de signes resulten imprescindibles per continuar en el camí d'avalar-ne l'estatus lingüístic i preservar la cultura de la comunitat sorda que les usa i les recrea. [...]
Linguistic descriptions are the basis for acquisition studies. Particularly in Sign languages, descriptions are also essential to support their linguistic status and to preserve the cultural background of the Deaf community that uses and re-creates it. [...]

2000
Sintagma, Vol. 12 (2000) , p. 19-35  
14.
18 p, 751.5 KB Un fragmento del Canon medicinae en el ms. 1 de los Archivos nacionales de Andorra / Martínez Gázquez, José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de l'Antiguitat i de l'Edat Mitjana) ; Vela Palomares, Susana
The existence of a piece of a Latin medicine text in the number first miscellanean manuscript from the "Arxiu de les Set Claus" (Casa de la Vall, Andorra la Vella) -a very important "còdex Miscel·lani" because of the texts that contains- attrated our attention, since it had not yet been identified. [...]
1995
Faventia, V. 17 n. 2 (1995) p. 77-94  
15.
14 p, 316.5 KB L'inventari de cartografia : metodologia i pràctica / Alegre i Nadal, Pau (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia)
L'objectiu de l'Inventari de Cartografia és la descripció, indexació i classificació dels documents arxivats a la Cartoteca, a l'aula Pau Vila del Departament de Geografia de la Universitat Autbnoma de Barcelona, a fi i efecte de facilitar-ne el seu control i difusió. [...]
1983
Documents d'anàlisi geogràfica, N. 2 (1983) p. 163-176  
16.
18 p, 262.7 KB Como muestra un botón : un ejemplo de trabajo práctico en el área de ciencias de la naturaleza en el segundo curso de educación secundaria obligatoria / Franco Mariscal, Antonio Joaquín
Presentamos, en este artículo, un ejemplo de trabajo práctico en ciencias de la naturaleza en la etapa de educación secundaria obligatoria (13-14 años). El objetivo de este trabajo práctico es estudiar los errores conceptuales que cometen los alumnos al describir y clasificar cualquier tipo de elementos. [...]
We present in this paper an example of practical work in Natural Sciences at secondary education level (13-14 years old). The aim of this practical work is to study the conceptual mistakes that the students make when they describe and classify any type of elements. [...]

2005 - 10.5565/rev/ensciencias.3848
Enseñanza de las ciencias, V. 23 n. 2 (2005) p. 275-292  

Articles : 16 registres trobats   anterior11 - 16  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.