Articles

Articles 37 registres trobats  anterior11 - 20següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
11.
16 p, 435.7 KB El documental televisivo : un género en peligro de extinción en Europa / Plana Espinet, Gina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona)
En los años cincuenta parecía obvio que el hábitat natural del documental era la televisión y la evolución del género y la del medio fueron de la mano durante décadas. Desde entonces, no obstante, la imposición de los imperativos comerciales sobre la televisión ha comportado la modificación de las cualidades originales del género y ha supuesto la progresiva desaparición de los documentales de las parrillas programáticas. [...]
In the fifties it seemed obvious that the natural habitat of documentary films was television, and the genre and the medium evolved simultaneously for decades. Since then, however, the imposition of commercial imperatives on television has led to the modification of the original qualities of the genre and has meant the gradual disappearance of documentary films form the program grids. [...]

2014 - 10.5209/rev_ESMP.2014.v20.n2.47037
Estudios sobre el mensaje periodístico, Vol. 20 Núm. 2 (2014) , p. 841-856  
12.
12 p, 120.7 KB L'audiovisual públic en el context de la globalització : taula rodona XVI Conferència Anual de la SCC 2006 / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Garcia Horcajo, Miquel ; Vidal Carretero, Antoni ; Sellés i Quintana, Magda (Universitat Ramon Llull) ; Corbella, Joan M. (Universitat Pompeu Fabra) ; Societat Catalana de Comunicació. Conferència Anual (16a : 2006 : Girona, Catalunya)
2006
Comunicació (Barcelona), Núm. 21 (Desembre 2006)  
13.
10 p, 122.1 KB Informe sobre l'estat de la comunicació 2004 / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona)
La meva intenció no és fer un informe exhaustiu, que seria inútil intent per part meva, del que ha estat aquest any la comunicació. I per tant no és l'estat de la comunicació el que intentaré fer, sinó un estat de la comunicació. [...]
2005
Comunicació (Barcelona), Num. 19 (Setembre 2005) , p. 37-46  
14.
117 p, 2.3 MB Televisió interactiva : simbiosi tecnològica i sistemes d'interacció amb la televisió / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Franquet, Rosa, 1955- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Soto Sanfiel, María Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fernández-Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi - GRISS
El concepte de televisió interactiva s'ha convertit en un comodí de caire polisèmic que s'utilitza per designar tota una gamma d'aplicacions tecnològiques i de pràctiques de comunicació que preveuen alguna forma d'interacció per part del públic. [...]
2006
Quaderns del CAC, Núm. Extra (març 2006) , p. 1-115  
15.
11 p, 3.3 MB El futur de la ràdio / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona)
En tractar del futur de la ràdio hom està obligat a posicionar-se respecte a dues tendències interpretatives representades pels optimistes, que no dubten en pronosticar llarga i esplendorosa vida pel mitjà; i pels pessimistes, que ja han pronosticat la mort de la ràdio "n" vegades, particularment cada cop que un nou mitjà ha aparegut sobre l'escenari. [...]
1993
Annals del periodisme català, Núm. 23 (1993) , p. 158-168  
16.
18 p, 259.1 KB Actitud y motivación hacia la publicidad interactiva en televisión : influencia de la complejidad de la aplicación y del tipo de incentivo / Aymerich Franch, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Delgado, Matilde (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona)
Se analiza la influencia de la complejidad de la aplicación y del tipo de incentivo sobre la actitud hacia la publicidad interactiva en televisión. La actitud se presenta como un indicador indirecto de la motivación, aspecto decisivo en el éxito de la comunicación interactiva. [...]
The influence that application complexity and incentive type have on users' attitude towards interactive television advertising is analyzed. Attitude is presented as an indirect indicator of motivation, a key aspect for the success of interactive communication. [...]

2010
Questiones publicitarias, Vol. 1, Núm. 15 (2010)  
17.
16 p, 142.7 KB La publicidad televisiva ante el reto de la interactividad / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Franquet, Rosa 1955- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Soto Sanfiel, María Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Fernández-Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Este artículo presenta una propuesta de clasificación de las diferentes formas que adopta la publicidad para incorporar la interactividad a sus estrategias comunicativas. La tipología nace de la observación y análisis de los modelos existentes y se presenta como instrumento que facilite la comprensión del fenómeno de la interactividad aplicada a la publicidad, ya sea en sus manifestaciones actuales como en aquellas que, en un futuro, puedan derivarse.
This article presents a proposal for the classification of the different forms used in advertising to include interactivity in communication strategies. This typology is the result of the observation and analysis of existing models and is presented as an instrument that should help develop an understanding of the phenomenon of interactivity when applied to advertising, both in its current forms and in other forms that might be derived from them in the future.

2007
Questiones publicitarias, Núm. 12 (2007) , p. 13-28  
18.
9 p, 46.4 KB Traficantes de emociones / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona)
1999
Diálogos de la comunicación, Núm. 55 (1999) , p. 8-17  
19.
16 p, 2.3 MB La televisió pública en un context multicanal / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
La televisió, des del seu naixement, fou considerada un instrument d'elevat valor estratègic i tots els governs, independentment de la seva orientació ideològica, optaren per atorgar a l'Estat la sobirania sobre el nou mitjà. [...]
1999
Comunicació (Barcelona), Núm. 11 (Junio 1999) , p. 25-40  
20.
12 p, 1.6 MB Euromonitor : tendències de la programació en el marc de la desregulació / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
La década dels anys vuitanta s'ha caracteritzat per l'explosió de nombroses transformacions en el panorama àudio-visual i, més particularment, en el sector televisiu. La base d'aquestes transformacions es troba en la desaparició dels monopolis públics i l'arribada simultània de reglaments nacionals, fets amb l'esperit de desreglamentacions per animar el mercat internacional de la comunicació.
1992
Comunicació (Barcelona), Núm. 2 (Juny 1992) , p. 93-104  

Articles : 37 registres trobats   anterior11 - 20següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
77 Prado, Emili
27 Prado, Emili,
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.