Articles


No s'ha trobat cap coincidència exacta per publica., però canviant-lo per publica ...
Articles 18 registres trobats  anterior11 - 18  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.02 segons. 
11.
4 p, 466.9 KB Televisió i identitat : el cas de Televisió de Catalunya / Tubella, Imma, 1953-
Resum de la tesi doctoral dirigida pel Dr. Becat i llegida a l'ICRESS, Institut Català de Recerca en Ciències Socials, Universitat de Perpinyà.
1999
Comunicació (Barcelona), Núm. 12 (Desembre 1999) , p. 71-74  
12.
16 p, 2.1 MB Els serveis públics de comunicació en la "Societat de la informació" : notes per a una nova interpretació / Moragas Spà, Miquel de, 1943- (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aquesta ponència no adopta, estrictament, una perspectiva jurídica, sinó més pròpiament una perspectiva sociopolítica. Aquesta aproximació s'entén, però, com una base necessària sobre la qual es puguin prendre acords jurídics posteriors que permetin formular una nova i actualitzada regulació del sistema públic de la radiodifusió. [...]
1999
Comunicació (Barcelona), Núm. 11 (Junio 1999) , p. 75-90  
13.
16 p, 2.3 MB La televisió pública en un context multicanal / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
La televisió, des del seu naixement, fou considerada un instrument d'elevat valor estratègic i tots els governs, independentment de la seva orientació ideològica, optaren per atorgar a l'Estat la sobirania sobre el nou mitjà. [...]
1999
Comunicació (Barcelona), Núm. 11 (Junio 1999) , p. 25-40  
14.
12 p, 1.6 MB La descentralització dels sistemes televisius als cinc grans estats de l'Europa Occidental: Alemanya, França, Espanya, Itàlia i Regne Unit (1945-1996). Televisió a les regions i dimensions política i cultural-lingüística: passat, present i prospectiva / López López, Bernat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Resum de la tesi doctoral elaborada sota la direcció del Dr. Miguel de Moragas.
1998
Comunicació (Barcelona), Núm. 10 (Desembre 1998) , p. 89-100  
15.
6 p, 167.1 KB Public access television : la televisió a l'abast / Delgado, Matilde (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
El concepte de televisió local als Estats Units difereix de l'europeu. Als Estats Units, la televisió ordinària és local, ja que les cadenes de televisió tenen un model d'afiliació on es combina la programació en cadena i la programació local de les estacions afiliades. [...]
The concept of local television in the United States differs from the concept in Europe. In the United States television is generally local, in such a way that television networks have an affiliation model that combines network programming and the local programming of the affiliated stations. [...]

2010
Quaderns del CAC, Vol. 13, Núm. 35 (12 2010) , p. 33-38  
16.
12 p, 45.7 KB Radiotelevisió pública i pluralisme informatiu a Catalunya / Corominas, Maria, 1961- , (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
En resposta a un encàrrec del Parlament de Catalunya, el Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC) va elaborar un informe sobre el pluralisme informatiu a la ràdio i la televisió. L'informe analitza el marc legal vigent a Espanya i a Catalunya i les experiències desenvolupades a països europeus com França, Portugal, Itàlia o Gran Bretanya en matèria de pluralisme informatiu. [...]
2001
Quaderns del CAC, Núm. 11 (Desembre 2001) , p. 37-48  
17.
14 p, 276.6 KB El papel del gobierno corporativo en la buena gestión de las empresas públicas de televisión : el caso de RTVE / Ojer, Teresa (Universidad San Jorge. Facultad de Comunicación)
El gobierno corporativo de una empresa es una de las piezas clave para el buen desarrollo de su actividad. A pesar de su importancia, sorprende que el gobierno corporativo sea uno de los aspectos menos estudiados en la literatura sobre la economía y gestión de los medios de co­municación. [...]
The corporate governance of a company is a key factor in the performance of its activities. Despite its importance, however, corporate governance surprisingly remains one of the least studied aspects in the literature on media economics and management, more so taking into ac­count that the decisions adopted by company executives may affect the content of the media and its ability to fulfil its social responsibility. [...]
El govern corporatiu d'una empresa és una de les peces clau per al bon desenvolupament de la seva activitat. Malgrat la seva importància, sorprèn que el govern corporatiu sigui un dels aspectes menys estudiats en la literatura sobre l'economia i gestió dels mitjans de comunicació. [...]

2011 - 10.7238/a.v0i43.1312
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 43 (2011) , p. 59-71  
18.
18 p, 636.0 KB Itàlia : televisions regionals sense vocació regional / Richeri, Giuseppe
1994
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 17 (1994) p. 127-144  

Articles : 18 registres trobats   anterior11 - 18  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.