Articles

Articles 37 registres trobats  inicianterior18 - 27següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
18.
9 p, 46.4 KB Traficantes de emociones / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona)
1999
Diálogos de la comunicación, Núm. 55 (1999) , p. 8-17  
19.
16 p, 2.3 MB La televisió pública en un context multicanal / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
La televisió, des del seu naixement, fou considerada un instrument d'elevat valor estratègic i tots els governs, independentment de la seva orientació ideològica, optaren per atorgar a l'Estat la sobirania sobre el nou mitjà. [...]
1999
Comunicació (Barcelona), Núm. 11 (Junio 1999) , p. 25-40  
20.
12 p, 1.6 MB Euromonitor : tendències de la programació en el marc de la desregulació / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
La década dels anys vuitanta s'ha caracteritzat per l'explosió de nombroses transformacions en el panorama àudio-visual i, més particularment, en el sector televisiu. La base d'aquestes transformacions es troba en la desaparició dels monopolis públics i l'arribada simultània de reglaments nacionals, fets amb l'esperit de desreglamentacions per animar el mercat internacional de la comunicació.
1992
Comunicació (Barcelona), Núm. 2 (Juny 1992) , p. 93-104  
21.
12 p, 152.0 KB Reptes de la convergència digital per la televisió / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Aquest treball aborda el mapa de les transformacions tecnològiques que intervenen en el procés de convergència tot.
This work looks at the task of mapping out the technological transformations involved in the convergence process, establishing the current state of affairs in technological terms and the extent to which digital convergence has occurred. [...]

2009
Quaderns del CAC, N. 31-32 (2009) , p. 31-42  
22.
14 p, 1.2 MB La televisión generalista en la era digital : tendencias internacionales de programación / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Delgado, Matilde (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
El artículo hace un estudio comparado de la programación de las principales cadenas generalistas de los cinco grandes mercados europeos, identificando las tendencias de programación así como las consecuencias programáticas de las dos olas de desregulación sobre la televisión europea.
This article presents a compared study of programming including the most relevant networks in the five main European TV markets. The main programming trends are identified as well as the consequences of two waves of deregulation.

2010
Telos : cuadernos de comunicación, tecnología y sociedad, Núm. 84 (Julio - Septiembre 2010) , p. 52-65  
23.
2 p, 22.1 KB Volver a empezar con tiento / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
2006
Telos : cuadernos de comunicación, tecnología y sociedad, Núm. 66 (Enero-Marzo 2006) , p. 4-5  
24.
8 p, 71.2 KB Televisión en la era digital : homogeneización versus diversidad / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
El panorama transitorio de la televisión digital es complejo, con el resultado inmediato de una multiplicación de canales. Sin embargo, el desarrollo de los diversos soportes aparece en Europa muy heterogéneo, y la experiencia norteamericana, pionera en la programación multicanal, no certifica que la abundancia sea sinónimo de diversidad.
The complex ever-changing panorama of digital television has led to a proliferation of channels. Nevertheless, the development of the various formats appears to be very heterogeneous in Europe. The situation in America, pioneer in multi-channel programming, does not necessarily confirm the idea that abundance is synonymous with diversity.

2002
Telos : cuadernos de comunicación, tecnología y sociedad, Núm. 51 (febrero 2002) , p. 51-58  
25.
2 p, 105.6 KB Televisión : la quiebra del sentido / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
1994
Telos : cuadernos de comunicación, tecnología y sociedad, Núm. 37 (marzo-mayo 1994) , p. 7-8  
26.
4 p, 111.0 KB Nuevas tendencias de la programación televisiva. Tendencias internacionales de programación televisiva / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
La desreglamentación y la privatización suponen la irrupción de la realidad económica en el campo televisivo y llevan consigo grandes transformaciones de la programación en el sistema televisivo europeo.
1992
Telos : cuadernos de comunicación, tecnología y sociedad, Núm. 31 (septiembre - noviembre 1992) , p. 66-69  
27.
9 p, 190.0 KB Demanda de información y nuevos medios : la apropiación social de las innovaciones comunicativas / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
1992
Telos : cuadernos de comunicación, tecnología y sociedad, Núm. 30 (junio-agosto 1992) , p. 79-87  

Articles : 37 registres trobats   inicianterior18 - 27següent  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
77 Prado, Emili
27 Prado, Emili,
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.