Articles


No s'ha trobat cap coincidència exacta per Television., però canviant-lo per Television ...
Articles 316 registres trobats  inicianterior246 - 255següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
246.
20 p, 577.8 KB Comunicació publicitària no convencional a la TV : reactància psicològica o persuasió? / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Sobreimpressions, pantalles dividides, animació de símbols visuals i altres formats de publicitat no convencional (PNC) apareixen inserits en la programació mentre l'espectador està mirant la televisió. [...]
Banners, shared screens, animations and other unconventional advertising formats are inserted in programmes while the viewer is watching television. They appear with varying degrees of intrusiveness, generating a high level of psychological reactance (PR). [...]

2011 - 10.2436/20.3008.01.88
Comunicació (Barcelona), Vol. 28, Núm. 2 (Novembre 2011) , p. 129-148  
247.
19 p, 160.2 KB La contribución del humor, de la comedia de situación a la identidad cultural catalana / Martínez García, Luisa del Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
En este artículo exponemos los resultados de un estudio sobre la recepción del humor de una comedia de situación de producción catalana. Con este trabajo, intentamos entender cuáles son las representaciones sociales y culturales que la audiencia reconoce en el humor como propias y cercanas a su contexto y cuáles rechaza. [...]
In this article, we intend to set out the results of a study on how humour is received in a locally produced situation comedy. Through this work, we have been trying to understand what social and cultural representations would be recognised by the audience in the show as accurate reflections of themselves and their cultural and social context, as well as which they would reject. [...]

2009
Comunicación y sociedad, Vol. 22, N. 1 (2009) , p. 223-241  
248.
12 p, 198.4 KB Clústers audiovisuals i televisió local pública : la fi del miratge / Fernández-Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Alborch, Federica
La televisió local s'ha vist en els darrers anys com una indústria emergent vinculada a projectes de clústers audiovisuals. A través d'entrevistes amb els actors implicats, aquest article desmunta el discurs optimista generat entorn de la capacitat de la televisió local per actuar com a tractor de la indústria audiovisual, i estableix que no contribueix a desenvolupar uns clústers audiovisuals locals, que s'han multiplicat sense control per la falta d'una política nacional de clústers per l'audiovisual. [...]
La televisión local se ha visto en los últimos años como una industria emergente vinculada a proyectos de clústeres audiovisuales. A través de entrevistas con los actores implicados, el presente artículo desmonta el discurso optimista generado en torno a la capacidad de la televisión local para actuar como tractor de la industria audiovisual, y establece que no contribuye a desarrollar unos clústeres audiovisuales locales, que se han multiplicado sin control por la falta de una política nacional de clústeres para el audiovisual. [...]
In the last years, local television has been seen as an emerging industry linked to projects of audiovisual clustering. Through interviews with some of the actors implied in these processes, this article takes to pieces the discourse generated around the capacity of local television to act as a driver of the audiovisual industry; it cannot contribute to develop local audiovisual clusters, which have grown without control because of the lack of a national cluster policy for the audiovisual sector. [...]

2011
Quaderns del CAC, Vol. 14 Núm. 37 (2011) p.115-126
3 documents
249.
9 p, 187.0 KB Noves aproximacions a l'estudi de la televisió en el marc de les indústries culturals / Fernández-Quijada, David (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi)
L'article repassa una recerca sobre l'estructura del sistema televisiu espanyol des del paradigma teòric de les indústries culturals. Planteja diferents preguntes de recerca que proposen un nou abordatge metodològic des de l'anàlisi de les relacions entre els diferents actors del sistema, mitjançant l'anàlisi de xarxes socials (AXS). [...]
The present article reviews research on the structure of the Spanish television system from the perspective of the theoretical paradigm of the cultural industries. Various research questions are put forth, leading to a proposal of a new methodological approach aimed at gaining further understanding of the interrelations of the protagonists of the system through social network analysis (SNA). [...]

2008 - 10.2436/20.3008.01.47
Comunicació (Barcelona), Núm.25 (2008) p.17-25  
250.
16 p, 246.9 KB IPTV : estructura de mercado y tipología de la oferta en España / Delgado, Matilde ; Fernández-Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Las nuevas ofertas televisivas que se distribuyen a través de líneas ADSL han significado la creación de un mercado emergente que pretende competir con las plataformas de distribución ya establecidas. [...]
The new television offers that are distributed over ADSL lines has meant the creation of an emergent market that is trying to compete with the already established distribution platforms. To evaluate the structure and the strategy of the operators involved, this article makes an analysis of the sector starting from parameters such as its industrial configuration, its commercial policy or its program offer. [...]

2007
Zer : revista de estudios de comunicación = komunikazio ikasketen aldizkaria, Vol. 12, Núm.22 (mayo 2007) , p.413-428  
251.
25 p, 252.3 KB Tipología funcional de la televisión interactiva y de las aplicaciones de interacción con el televisor / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Franquet, Rosa, 1955- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Soto Sanfiel, María Teresa ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier ; Fernández-Quijada, David
Este artículo pretende contribuir a la clarificación de conceptos relacionados con la Televisión Interactiva (TVI). En la actualidad, el término TVI es disperso y polisémico y se aplica indistintamente a tecnologías, programas o servicios. [...]
Artikulu honek Telebista Interaktiboarekin (TBI) loturiko kontzeptuak zertan diren argitzen laguntzea du helburu. Gaur egun, TBI terminoa, zehaztugabea eta polisemikoa izanik, berezi gabe egokitu ohi zaie teknologiei, saioei edota zerbitzuei ere. [...]
At present, the term iTV is disperse and is indistinctly applied to technologies, programs and services. This polysemy, however, prevents any efficient identification of interactive contents which, in turn, delays the formulation of regulatory and market strategies that can promote the development of more complete television consumption. [...]

2008
Zer : revista de estudios de comunicación = komunikazio ikasketen aldizkaria, Vol.13 Núm.25 (Noviembre 2008) , p.11-35  
252.
19 p, 1.6 MB La industria de producción televisiva independiente en el País Vasco : retos y perspectivas ante la transición digital / Fernández-Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Este artículo analiza la estructura de la industria vasca de producción independiente para televisión. Por un lado, se detallan y caracterizan sus actores y, por otro, se trazan las redes de aprovisionamiento que existen con sus clientes, las cadenas de televisión. [...]
Artikulu honek Euskal Herriko telebista-ekoizpengitza independentea aztertzen du. Alde batetik, aktoreen ezaugarriak eta xehetasunak ematen dira eta, bestetik, haien bezeroak diren telebista kateekin dituzten hornitze sareak marrazten dira. [...]
This article analyzes the structure of the Basque independent TV production industry. First, the main producers are identified and characterized and then the supply networks with the broadcasters are drawn. [...]

2010
Zer : revista de estudios de comunicación = komunikazio ikasketen aldizkaria, Vol.15 Núm.28 (Mayo 2010) , p.65-83  
253.
21 p, 162.1 KB Representaciones de la mujer en la ficción postfeminista : Ally McBeal, Sex and the City y Desperate Housewives / Chicharro Merayo, Mar (Universidad Complutense de Madrid. Centro de Estudios Superiores Felipe II)
El presente trabajo explora las conexiones entre la ideología postfeminista y la cultura popular, ejemplificada en tres productos de ficción televisiva, de proyección internacional y de consumo masivo. [...]
This paper explores the relationship between post-feminist ideology and popular culture, which is exemplified in three internationally-distributed television fiction products for mass consumption. It starts from the assumption that television is an ideological artefact reflecting cultural dynamics as well as a socialization agent that is able to reproduce and legitimate feminine models. [...]

2013 - 10.5565/rev/papers/v98n1.469
Papers : revista de sociologia, Vol. 98, Núm. 1 (gener-març 2013) , p. 11-31  
254.
20 p, 483.5 KB Programación deportiva en la televisión franquista : la conquista de la calidad a través de la innovación / Bonaut Iriarte, Joseba (Universidad San Jorge (Saragossa)) ; Ojer Goñi, Teresa (Universidad San Jorge (Saragossa))
La programació televisiva franquista no ha estat estudiada amb gran detall. Tan sols podem destacar les obres de Palacio o Baget com a intents rigorosos d'explicar els orígens i primers passos del principal mitjà de comunicació del nostre país. [...]
La programación televisiva franquista no ha sido estudiada con gran detalle. Tan sólo podemos destacar las obras de Palacio o Baget como intentos rigurosos de explicar los orígenes y primeros pasos del principal medio de comunicación de nuestro país. [...]
Franco's television programming has not been studied with great detail. We can only highlight the rigorous work of Palacio and Baget who deeply explain the origins of spanish television. In this context, sports programming has gone unnoticed. [...]

2012 - 10.7238/a.v0i46.1677
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 46 (setembre 2012) , p. 69-87  
255.
21 p, 247.7 KB La decisió artística i les seves condicions de producció : parlant amb un equip de rodatge / Muntanyola-Saura, Dafne (University of California, San Diego (UCSD))
Em proposo destriar les condicions de producció de la mirada televisiva. La meva tasca sociològica en estudiar les pràctiques i decisions artístiques rau en fer explícits els contextos socials d'aquesta activitat professional. [...]
My aim is to explain the production conditions of a TV crew. My sociological task is to study the practices and artistic decision-making in order to make explicit the social contexts of this activity. [...]

2012 - 10.5565/rev/athenead/v12n2.968
Athenea digital : revista de pensamiento e investigación social, Vol. 12, Núm. 2 (julio 2012) , p. 89-109  

Articles : 316 registres trobats   inicianterior246 - 255següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.