Articles

Articles 30 registres trobats  inicianterior27 - 30  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
27.
9 p, 103.8 KB Aristènet, Lletres II, 20 : assaig per a una genealogia literària / Pagès Cebrian, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de l'Antiguitat i de l'Edat Mitjana)
La carta II 20 d'Aristènet és un exemple de la pervivència de tòpica iàmbica i còmica en la literatura tardana. Tanmateix, l'epistològraf Aristènet no es limita a fer un ús mecànic i ornamental de determinats motlles eròtics, sinó que fa dialogar veus diferents de la llarga tradició literària grega. [...]
Aristaenetus' letter II 20 is an example of the survival of iambic and comic motifs in late literature. However, the art of this author is not limited to a mechanic and ornamental use of certain erotic patterns, but it gathers different voices from the literary tradition and builds a dialog between them. [...]

2008
Faventia, Vol. 30, Núm. 1-2 (2008) , p. 323-331  
28.
31 p, 1.1 MB Sobre la intel·ligibilitat de la tesi quineana de la indeterminació de la traducció / Pagès Martínez, Joan, 1966- (Universitat de Girona. Departament de Filologia i Filosofia)
1995 - 10.5565/rev/enrahonar.615
Enrahonar, N. 23 (1995) p. 71-101  
29.
10 p, 455.2 KB El sacerdot Crinis i el pastor Ordes : trets anatolis en el mite d'Apol·lo Esminteu / Pagès Cebrian, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de l'Antiguitat i de l'Edat Mitjana)
La bibliografia existent fins ara entorn de la figura homèrica d'Apol·lo Esminteu ha negligit el mite del sacerdot Crinis i el pastor Ordes, un resum del qual ens ha arribat en l'escoli D a Ilíada I 39. [...]
Former bibliography about the Homeric god Apollo Smintheus has neglected so far the myth of Crinis the priest and Ordes the shepherd, which is narrated in a synthetic historia fabularis in the D-Scholium to Iliad A 39. [...]

2007
Faventia, V. 29 n. 1 (2007) p. 23-32  
30.
13 p, 54.3 KB La formación inicial del profesorado para la enseñanza del patrimonio histórico y de la historia / Pagès, Joan (Pagès Blanch) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
La formació del professorat per a l'ensenyament del patrimoni històric i de la història és objecte d'atenció preferent en molts països del nostre entorn malgrat que no existeix un volum considerable de recerca sobre el tema. [...]
La formación del profesorado para la enseñanza del patrimonio histórico y de la historia es objeto de atención preferente en muchos países de nuestro entorno aún a pesar de que no existe mucha investigación al respecto. [...]
The training of teachers in relation to historical heritage and history is given preferential attention in many countries, although there is not a significant amount of research on this topic. In this paper, I present some ideas about the identity of the teachers of history and about the contents of their professional training.

2000
Treballs d'arqueologia, N. 6 (2000) , p. 205-217  

Articles : 30 registres trobats   inicianterior27 - 30  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
68 PAGÈS, Joan
1 Pagès, J..
68 Pagès, Joan
36 Pagès, Joan,
1 Pagès, Jordi
2 Pagès, Jérôme
68 Pagés, Joan
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.