Articles

Articles 43 registres trobats  inicianterior28 - 37següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
28.
1 p, 48.3 KB Per què és important l'escola bressol? / Moreno Colom, Sara, 1978- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
2014
Ara, Núm. 1461 (9 desembre 2014) , p. 27  
29.
9 p, 1.0 MB Molta pressió / Senra Jiménez, Raül Oswaldo (IES Azorín (Petrer)) ; Díaz-Crespo Ramírez, José María (Escola Científic Avel·li Corma (Moncofa, Castelló))
Al Taller de ciència amb alumnes de 5 anys a la nostra escola, el nostre objectiu principal ha estat desenvolupar habilitats de pensament científiques en els xiquets i xiquetes, mitjançant propostes i experiments senzills organitzats per sessions i que té un fil conductor: la pressió atmosfèrica. [...]
In the science workshop with 5-year-old children in our school, our aim has been to develop scientific thinking abilities in them through easy experiments in different sessions. The common purpose is atmospheric pressure. [...]

2015 - 10.5565/rev/ciencies.52
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 29 (Abril 2015) , p. 2-10 (Experiències didàctiques i treballs pràctics)  
30.
22 p, 658.9 KB Preconcepciones y actitudes del profesorado de Magisterio ante la incorporación en su docencia de competencias para la sostenibilidad / Ull, M. Ángeles (Universitat de València) ; Piñero, Albert (Universitat de València) ; Martínez-Agut, M. Pilar (Universitat de València) ; Aznar Minguet, Pilar (Universitat de València)
Se ha realizado un estudio empírico con una muestra de profesores de Magisterio de la Universidad de Valencia para analizar sus preconcepciones y actitudes respecto a la incorporación de la sostenibilidad en la docencia de sus asignaturas. [...]
An empirical study has been done with a sample of teachers of Teaching School in the University of Valencia to analyze these teachers' ideas and attitudes about introducing sustainability in their subjects. [...]

2014 - 10.5565/rev/ensciencias.904
Enseñanza de las ciencias, Vol. 32, Núm. 2 (Junio 2014) , p. 91-112  
31.
8 p, 808.9 KB Suficial No! Tensió su-per-fi-ci-al / Senra Jiménez, Raül Oswaldo (IES Azorín (Petrer)) ; Díaz-Crespo Ramírez, José María (Escola Científic Avel·li Corma (Moncofa, Castelló))
Mitjançant el taller de ciència amb alumnes de 4 anys es pretén assentar les bases d'una cultura científica general on, la introducció al mètode científic i la curiositat innata dels xi-quets pels fenòmens que ocorren al seu voltant, són els pilars fonamentals. [...]
The main aim of the science workshop for four-year-old children is to set the basis of a general scientific culture. Its most important topics are the introduction to the scientific method together with children's innate curiosity about the phenomena surrounding them. [...]

2013 - 10.5565/rev/ciencies.75
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 26 (Desembre 2013) , p. 2-9  
32.
24 p, 1.4 MB Perfil y formación de los profesionales que realizan la práctica psicomotriz en la etapa de educación infantil. El caso de las comarcas de Tarragona / Viscarro Tomàs, Isabel (Universitat Rovira i Virgili) ; Anton, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Cañabate Ortiz, Dolors (Universitat de Girona)
El propósito de esta investigación ha sido conocer las características personales y profesionales de los docentes que realizan las sesiones de psicomotricidad, así como analizar la formación que, en materia de psicomotricidad, tiene el profesorado que la imparte. [...]
El propòsit d'aquesta investigació ha estat conèixer les característiques personals i professionals dels docents que fan les sessions de psicomotricitat, així com analitzar la formació que, en matèria de psicomotricitat, té el professorat que la imparteix. [...]
The aim of this research was to examine personal and professional characteristics of teachers who teach psychomotor and to analyze their training. The research methodology employed was quantitative-qualitative and the instrument used to collect data was the questionnaire. [...]

2012 - 10.5565/rev/educar.28
Educar, Vol. 48, Núm. 2 (juliol-desembre 2012) , p. 321-344  
33.
8 p, 44.8 KB Inscribing spaces and experiences for subjectivity in the primary school : an ethnographic approach / Hernández-Hernández, Fernando (Hernández Hernández) (Universitat de Barcelona) ; Sancho Gil, Juana Mª (Universitat de Barcelona) ; Rifà Valls, Montse ; Vidiella, Judit ; Campañà, Laia ; Alonso Cano, Cristina ; Simó, Núria ; Universitat de Barcelona. Facultat de Belles Arts ; Teacher Education, School Innovation and New Technologies ; (FINT)
Este texto se presentó como comunicación al II Congreso Internacional de Etnografía y Educación: Migraciones y Ciudadanías. Universidad Autónoma de Barcelona, Barcelona, 5-8 Septiembre 2008.
The aim of this paper is present some issues and findings coming from the ethnographic Studies developed at four primary schools as part of the research project "The role of primary school in the construction of children's subjectivities" (BSO2003-06157, sponsored by the Spanish Ministry of Science and Technology, 2003-2006). [...]

2007
EMIGRA working papers, Núm. 18 (2007) , p. 1-8  
34.
30 p, 726.4 KB Patios escolares y diversidad sociocultural en Cataluña. Una investigación sobre usos y posibilidades para el juego y el aprendizaje / Molins-Pueyo, Cris (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural)
El artículo presenta los resultados de una investigación realizada sobre una muestra de patios de treinta centros de educación primaria de Cataluña durante el curso 2007-20081, teniendo en cuenta la diversidad física, socioeconómica y educativa presentes en nuestro territorio, y llevada a cabo con el objetivo de identificar y analizar las conceptualizaciones de la comunidad educativa sobre los usos, los espacios, las actividades y los tiempos de patio escolar en los centros educativos. [...]
In this paper we present the results of a study carried out on a sample of 30 primary school playgrounds in Catalonia. The fieldwork was conducted during one full school year (2007-2008)2. The central aim of the study was to identify the notions and ideas of members of the school community in relation to the spaces, activities and uses made of the schools'playgrounds. [...]

2012 - 10.5565/rev/papers/v97n2.89
Papers : revista de sociologia, Vol. 97, Núm. 2 (2012) , p. 431-460  
35.
5 p, 109.0 KB Diferents entorns d'aprenentatge per treballar el model d'ésser viu a l'educació infantil i primària / Griset, Eulàlia ; Pedreira, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Schaaff, Olga ; Tarín, Rosa M.. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
2005
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra ( 2005) , p. 1-5  
36.
4 p, 249.3 KB Com són i què fan els científics segons els nens i les nenes d'EI 5 anys / Casadevall, Elena ; Roig, Iracema ; Civil Sirera, Regina
La publicació del llibre El Científic dibuixat per l'Observatori de la Difusió de la Ciència ens va portar a esbrinar quina percepció tenen els nostres nens i nenes d'Educació Infantil 5 anys de les persones que es dediquen professionalment a la ciència. [...]
2010 - 10.5565/rev/ciencies.372
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 17 (Desembre 2010) , p. 11-14  
37.
11 p, 90.7 KB Uso de las TIC con alumnado con deficiencia auditiva en el aula ordinaria / Hidalgo García, Noelia ; Frutos Delgado, Carmen de
Gracias al desarrollo que la informática está teniendo en los últimos años, así como su integración progresiva en nuestros Centros Educativos, está teniendo lugar un gran avance en la dinámica de trabajo de las aulas, ya que ésta influye directamente en los métodos de enseñanza y favorece el empleo de una mayor versatilidad en la presentación y el acceso a los diferentes contenidos curriculares eliminando barreras de comunicación. [...]
Thanks to the development of computing in recent years, as well as its gradual integration into our schools, a great advance is taking place in the work dynamic of the classroom, which is already directly influencing methods of teaching and encouraging a greater versatility in the presentation of and access to the curricular contents. [...]

2010
Didáctica, innovación y multimedia, Núm. 19 (2010) , p. 1-11  

Articles : 43 registres trobats   inicianterior28 - 37següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.