Articles

Articles 41 registres trobats  inicianterior29 - 38següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.02 segons. 
29.
24 p, 1.2 MB Physical education and english integrated learning : how school teachers can develop PE-in-CLIL programmes / Coral, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
This paper provides school teachers of Physical Education (PE) with strategies to facilitate the development of Content and Language Integrated Learning (CLIL). The article begins by introducing the concept of CLIL and outlining the literature related to both the integration of physical education and language and recent research about PE-in-CLIL. [...]
L'article proporciona estratègies al professorat d'Educació Física que faciliten la incorporació i aplicació de programes d'Educació Física en AICLE (Aprenentatge Integrat de Continguts i Llegües Estrangeres) als centres educatius. [...]
El presente artículo proporciona estrategias al profesorado de Educación Física para facilitar la incorporación y aplicación de programas de Educación Física en AICLE (Aprendizaje Integrado de Contenidos y Lenguas Extrajeras). [...]
L'article fournit des stratégies aux enseignant(e)s d'éducation physique qui facilitent l'incorporation et l'application de programmes d'éducation physique en EMILE (Enseignement de Matières par l'Intégration d'une Langue étrangère) dans les centres éducatifs. [...]

2013
Temps d'educació, Núm. 45 (2013) , p. 41-64  
30.
21 p, 702.4 KB Bueno, doncs, on commence? : plurilingüisme a classe de llengua estrangera / Nussbaum, Luci (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
La noción de interlengua ha servido para explicar los procesos de aprendizaje de una segunda lengua o de una lengua extranjera y situar en su justo lugar los errores respecto al sistema cuando se trata de producir un discurso monolingüe. [...]
La notion d'interlangue a été utilisée pour expliquer les procesos d'aprentissage d'une deuxième langue ou d'une langue étrangère; elle a également été utilisée pour situer avec précisión les erreurs du système lorsqu'il s'agit du produire un discours monolingüe. [...]
The concept of interlanguage has been usefl when explaining the learning processes for a second or foreign language, and top ut in their proper context those errors – as regards the system- which arise when a monolingual approach is decided upon. [...]

1990
Temps d'educació, Núm. 3 (1990) , p. 79-99  
31.
10 p, 175.3 KB Reseña / Belotti, Marcello (Universitat Autònoma de Barcelona)
L. Bosch ; I. L. Llop ; F. Güell Bou ; R. Fusté Suñé ; J. Gimeno ; J. A. Climent i Rovira, I. Torra Sans, "Tarongeta" vol dir taronja petita. Barcelona, Godall Formacions, 2013.
"Tarongeta" vol dir taronja petita, publicado por Godall Editorial en 2013, incluye seis textos finalistas del concurso "El català pel món". Los autores son jóvenes profesores catalanes, todos nacidos entre la década de los setenta y la de los ochenta, algunos también son investigadores, escritores, poetas, que han vivido la experiencia de enseñar su lengua en los más diversos lugares del mundo.
"Tarongeta" vol dir taronja petita, publicat per Godall Editorial el 2013, inclou sis textos finalistes del concurs "El català pel món". Els autors són joves professors catalans, tots nascuts entre la dècada dels setanta i la dels vuitanta, alguns també són investigadors, escriptors, poetes, que han viscut l'experiència d'ensenyar la seva llengua en els més diversos llocs del món.
"Tarongeta" vol dir taronja petita ['Orangete' means little orange] published by Goodall Publishing in 2013 includes the six award-winning texts submitted to the prize ""El català pel món" (Catalan around the world). [...]

2014 - 10.5565/rev/jtl3.558
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 7, Núm. 1 (Febrero-Marzo 2014) , p. 78-87  
32.
20 p, 1.7 MB Which score is adequate : approximation to the assessment rationale used in a Science through English CLIL written test / Fuentes, Miquel Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona)
Despite the surge of Content and Language Integrated Learning (CLIL) studies in many areas, assessment practices in CLIL contexts are considered to be much unaccounted for (Poisel, 2007; Hönig, 2009, Maggi, 2012). [...]
A pesar de la oleada de estudios sobre Aprendizaje Integrado de Contenido en Lengua Extranjera (AICLE) en varias áreas, las prácticas de evaluación en contextos AICLE continúan siendo escasas (Poisel, 2007; Hönig, 2009, Maggi, 2012). [...]
Tot i la onada d'estudis sobre Aprenentatge Integrat de Continguts en Llengua Estrangera (AICLE) en varies àrees, les pràctiques d'avaluació en contexts AICLE continuen sent escasses (Poisel, 2007; Hönig, 2009, Maggi, 2012). [...]

2013 - 10.5565/rev/jtl3.541
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 6, Núm. 4 (November-December 2013) , p. 54-73  
33.
17 p, 277.7 KB L'effet de l'enseignement des stratégies de lecture sur l'usage des stratégies selon différents niveaux de réussite en lecture en FLE / Özkan Gürses, Meral (Université d'Eskisehir Osmangazi (Turquie)) ; Cem Adıgüzel, Oktay (Université d'Anadolu (Turquie))
Dans cette recherche, nous avons étudié l'effet de l'enseignement des stratégies de lecture sur l'usage des stratégies de lecture selon différents niveaux de compétence de compréhension écrite en français langue étrangère. [...]
The present study aimed at investigating the effects of reading strategy instruction on students' reading strategies use according to the different levels of achievement in terms of reading comprehension in French as a foreign language. [...]
En esta investigación se estudió el efecto de la enseñanza de estrategias de lectura en estudiantes de francés como lengua extranjera, de acuerdo con los diferentes niveles de competencias de comprensión de lectura. [...]

2013 - 10.5565/rev/jtl3.506
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 6, Núm. 4 (November-December 2013) , p. 16-32  
34.
24 p, 624.5 KB Ayudas en línea para lectura multimodal en lengua extranjera / Jiménez, John (Universidad de Antioquía)
Este artículo describe un estudio con un enfoque mixto, en el que estudiantes universitarios de inglés como lengua extranjera (EFL), utilizaron ayudas en línea —tales como diccionario, traductor, síntesis, entre otras— como estrategias para facilitar a otros estudiantes, con nivel de principiantes en inglés, la lectura y comprensión de textos multimediales en este idioma. [...]
This article describes a study using a mixed approach, in which EFL university students used online aids such as translators, dictionaries, summaries, among other resources, as strategies in order to help other EFL beginner level students to better read and understand multimedia texts in this language. [...]
Aquest article descriu un estudi amb un enfocament mixt en el qual estudiants universitaris d'anglès com a llengua estrangera (EFL) van utilitzar ajudes en línia —entre unes altres: diccionari, traductor, síntesi— com estrategias per facilitar a estudiants, amb nivell de principiants en anglès, la comprensió lectura. [...]

2013 - 10.5565/rev/jtl3.523
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 6, Núm. 2 (Maig-Juny 2013) , p. 69-92  
35.
25 p, 624.3 KB Utilización de estrategias y selección de estilos por estudiantes universitarios, ya titulados, en el aprendizaje de la lengua extranjera / García Herrero, Mª de las Mercedes (Universidad Pontificia de Salamanca)
El presente artículo explora la utilización de estrategias y la selección de estilos en el aprendizaje de la lengua extranjera por estudiantes universitarios ya titulados. Los estudiantes emplean diferentes clases de estrategias de aprendizaje que les ayudan a aprender. [...]
Aquest article explora la utilització d'estratègies i la selecció d'estils en l'aprenentatge de la llengua estrangera per estudiants universitaris ja titulats. Els estudiants utilitzen diferents tipus d'estratègies d'aprenentatge que els ajuden a aprendre. [...]
This paper aims to analyse the relationship between language learning strategy use and learning style choice in foreign language learning by graduate students. Students use different kinds of specific strategies that help them to learn. [...]

2013 - 10.5565/rev/educar.14
Educar, Vol. 49, Núm. 1 (gener-juny 2013) , p. 127-151  
36.
26 p, 109.0 KB "We are a good team" : El contrato didáctico en parejas de aprendices de lengua extranjera / Evnitskaya, Natalia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Aceros Gualdrón, Juan Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social)
El presente artículo aborda las interacciones en un aula AICLE desde una perspectiva conversacional. Pretende examinar un tipo de relación, llamado contrato didáctico, que se establece entre alumnos durante la realización de actividades comunicativas de clase. [...]
Aquest article aborda les interaccions en una aula AICLE des d'una perspectiva conversacional. Pretén examinar un tipus de relació, anomenat contracte didàctic, que s'estableix entre alumnes durant la realització d'activitats comunicatives de classe. [...]
The present article tackles interactions in a CLIL classroom from a conversational perspective. We pretend to examine a particular type of a relation, called a didactic contract, established between students while they carry out in-class communicative activities. [...]

2008
Revista Española de Lingüística Aplicada, Vol. 21 (2008) , p. 45-70  
37.
13 p, 192.1 KB Uso de la lengua extranjera en tareas para aprender ciencias en inglés: ¿hablan en inglés? / Corredera Capdevila, Anna (Universidad Autónoma de Barcelona)
En este artículo se analizan las interacciones entre dos parejas mientras están realizando distintas tareas para aprender ciencias en inglés. La propuesta de introducir tareas por parejas en aulas AICLE parece mejorar la enseñanza y el aprendizaje de la lengua meta. [...]
In this article we will analyse the interaction between two pairs of students while they are doing several tasks in order to learn Science through English. The introduction of pair work in CLIL classrooms seems to improve the teaching and learning of the foreign language. [...]

2008
25 Años de Lingüística Aplicada en España: Hitos y Retos, Núm. (2008) , p. 295-307  
38.
99 p, 2.4 MB Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües (AICLE) i alumnes amb necessitats educatives especials: un estudi de cas / Jiménez Jiménez, Montserrat
La concepció de que els enfocaments AICLE (Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua Estrangera) només es poden realitzar amb alumnes que ja tenen un nivell alt de LE justifica la realització aquest treball de recerca*, en el qual estudiem el procés d'aprenentatge del principi d'Arquimedes que desenvolupa un estudiant amb necessitats educatives especials d'una aula oberta on es va implementar una unitat didàctica de ciències en anglès. [...]
The thought that CLIL (Content and Language Integrated Learning) lessons can be followed only by students who already have a good command of the target language justifies this research project, in which we have studied the learning process of the Archimedes' principle developed by one student with special educational needs, who was present in a classroom were a CLIL unit (in this case, Science and English) was implemented. [...]

2009
Màster oficial en Didàctica de la llengua i la literatura de la UAB, Núm. (2009) , p. 1-99  

Articles : 41 registres trobats   inicianterior29 - 38següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.