Articles

Articles 517 registres trobats  inicianterior409 - 418següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
409.
5 p, 348.1 KB Do conhecimento tácito ao conhecimento explícito : um estudo com futuros professores de Física e Química / Neto, António J. (Universidade de Évora)
2005
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-5  
410.
6 p, 457.1 KB Implementación del proyecto MECIBA, un modelo de desarrollo profesional docente para fortalecer la enseñanza de las Ciencias Naturales de Kinder a octavo básico / Montecinos, Carmen (Pontificia Universidad Católica de Valparaíso) ; Arellano, Marcela (Pontificia Universidad Católica de Valparaíso) ; Gómez, Humberto (Pontificia Universidad Católica de Valparaíso)
2005
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-6  
411.
5 p, 81.9 KB ¿La investigación en enseñanza de Física responde a los problemas de la práctica Pedagógica? / Rezende, Flavia (Universidade Federal do Rio de Janeiro. Núcleo de Tecnologia Educacional para a Saúde) ; Ostermann, Fernanda (Universidade Federal do Rio Grande do Sul. Instituto de Física)
2005
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-5  
412.
5 p, 260.7 KB Evolución de las representaciones docentes en la Física Cuántica / Fernández, Patricia E. (Universidad Nacional de Córdoba) ; González, Eduardo M. (Universidad Nacional de Rosario) ; Solbes Matarredona, Jordi (I.E.S. José Rodrigo Botet)
2005
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-5  
413.
6 p, 1.6 MB Transposición didáctica en asignaturas de Física básica Universitaria : el caso de la Física-para-no-físicos / Milicic, Beatriz (Universidad Nacional de la Patagonia Austral) ; Utges, Graciela (Universidad Nacional de Rosario. Facultad de Ingeniería) ; Sanjosé López, Vicente (Universitat de València. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials)
2005
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-6  
414.
5 p, 153.8 KB Uso de magnitudes inversas en la adquisición de conceptos físicos / Sztrajman, Jorge (Universidad de Buenos Aires. Departamento de Ciencias Exactas) ; Meinardi, Elsa (Universidad de Buenos Aires. Facultad de Ciencias Exactas y Naturales. Centro de Formación e Investigación en Enseñanza de las Ciencias) ; Rela, Agustín (Universidad de Buenos Aires. Departamento de Ciencias Exactas)
2005
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-5  
415.
5 p, 334.5 KB Sperimentazione di un percorso didattico sulle onde : un'occasione di ricerca nel Laboratorio di Didattica della Fisica / Pecori, Barbara (Università di Bologna. Dipartimento di Fisica) ; Rossini, Michela (Università di Bologna. Dipartimento di Fisica) ; Portioli, Loriana (Università di Bologna. Dipartimento di Fisica) ; Morellini, Christian (Università di Bologna. Dipartimento di Fisica)
2005
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-5  
416.
5 p, 512.7 KB Dinâmicas de escola que potenciam/inibem a aprendizagem, o interesse e a escolha de física / Fernandes, Ana Maria (Escola Secundária da Sé) ; Lopes, Joaquim Bernardino (Universidade de Trás os Montes e Alto Douro)
2005
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-5  
417.
5 p, 21.3 KB O eletromagnetismo no contexto de um sistema elétrico : uma abordagem apoiada no enfoque Ciência - Tecnologia - Sociedade / Vianna, Deise M. ; Bernardo, José Roberto da Rocha
2005
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-5  
418.
3 p, 91.3 KB Estrelas, radiação electromagnética e fogo de artifício numa abordagem CTS para o ensino secundário / Paixão, Maria De Fátima (Instituto Politécnico de Castelo Branco. Escola Superior de Educação) ; Moura, Helena (Externato capitão Santiago de Carvalho, Alpedrinha, Portugal)
2005
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-3  

Articles : 517 registres trobats   inicianterior409 - 418següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.