Articles

Articles 49 registres trobats  inicianterior48 - 49  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
48.
21 p, 88.6 KB Les tècniques de traducció (dels referents culturals) : retorn per a quedar-nos-hi / Marco, Josep
Aquest article té com a objectiu fer una revisió d'algunes de les classificacions de tècniques de traducció que s'han proposat en la literatura, agrupar aquestes classificacions en tipus (d'acord amb el criteri subjacent), discutir la conveniència de fer servir classificacions generals (vàlides per a qualsevol problema de traducció) o específiques per a cada problema i, finalment, fer una proposta de tècniques de traducció dels referents culturals (com a problema concret que pot servir d'il·lustració dels punts anteriors). [...]
This article aims to survey some classifications of translation techniques put forward in the literature, to group these classifications into types (according to the underlying criterion), to discuss the issue of whether it is more suitable to use general (i. [...]

2004
Quaderns : revista de traducció, N. 11 (2004) , p. 129-149  
49.
22 p, 115.1 KB L'avaluació de l'alumnat a la universitat Universitat de Barcelona / Bordas, Inmaculada (Universitat de Barcelona. Departament de Didàctica i Organització Educativa) ; Cabrera, Flor (Universitat de Barcelona. Departament de Mètodes d'Investigació i Diagnòstic d'Educació)
En les últimes dècades, en el camp de l'avaluació en general i, en particular, en el de l'avaluació dels aprenentatges, s'hi reflecteixen importants transformacions. Moltes raons justifiquen aquests canvis projectats en l'àmbit universitari. [...]
En las últimas décadas, en el campo de la evaluación en general y en particular, en el de la evaluación de los aprendizajes, se reflejan importantes transformaciones. Muchas razones justifican estos cambios en el ámbito universitario. [...]
The main aim of this article is to explore the relationships between the two primary activities in higher education institutions: teaching and research. This task could be done from different perspectives. [...]

2001 - 10.5565/rev/educar.390
Educar, N. 28 (2001) , p. 61-82  

Articles : 49 registres trobats   inicianterior48 - 49  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.