Articles

Articles 27 records found  beginprevious23 - 27  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
23.
10 p, 448.3 KB L'índex de la Carpeta d'Aprenentatge com a evidència de la presa de decisions del professorat d'Educació Superior / Forestello, Ana María (Universitat de Vic. Departament d'Educació Infantil) ; Blanch Gelabert, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; González-Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Ciències Socials)
Presentem els resultats d'un estudi sobre les carpetes d'aprenentatge dels estudiants en els graus d'Educació Infantil i Primària que indaga en l'índex. Aquest apartat de la carpeta és fonamental, perquè reflecteix la presa de decisions del docent sobre què vol ensenyar i com vol que ho facin els estudiants, afavorint-los la consciència sobre l'aprenentatge. [...]
2016
Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), Núm. 3 (2016)  
24.
7 p, 91.7 KB Cómo enseñar ciencias sociales para favorecer el desarrollo de las competencias básicas / González-Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Santisteban, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
El desarrollo de las diferentes competencias básicas en la enseñanza de las ciencias sociales, desde una perspectiva crítica, se relaciona con las capacidades del alumnado para comprender la realidad e intervenir socialmente. [...]
2011
Aula de innovación educativa, Núm. 198 (2011) , p. 41-47  
25.
22 p, 244.9 KB How do Catalan students narrate the history of Catalonia when they finish primary education? / Sant Obiols, Edda (Manchester Metropolitan University) ; González-Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Santisteban, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Pagès, Joan (Pagès Blanch) (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Oller, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona)
In this article we analyze how a group of Catalan students (aged 11-13, N = 245) narrate the history of Catalonia and we compare their narratives with the official Catalan narrative. From an interpretative approach, we collect data by requiring the students to write down what they remember about the history of Catalonia. [...]
Dans cet article, nous analysons de quelle manière un groupe d'étudiants catalans âgés de 11 à 13 ans (N = 245) raconte l'histoire de la Catalogne et comparons leurs récits avec le récit officiel catalan. [...]

2015
McGill Journal of Education, Vol. 50, Núm. 2/3 (2015) , p. 341-362  
26.
5 p, 84.8 KB ¿Por qué y qué enseñar sobre la crisis? / Pagès, Joan (Pagès Blanch) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; González-Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
La escuela debe abordar el tema de la crisis actual desde una doble vertiente: como problema social relevante y como problema en un contexto globalizado. Para ello, se deben trabajar aspectos introductorios sobre el modelo económico y analizar las causas de la crisis financiera y las consecuencias que comporta en desigualdad social, precariedad laboral, descenso del consumo y aumento de los impuestos.
2010
Cuadernos de pedagogía, Num. 405 (2010) , p. 52-60  
27.
10 p, 993.1 KB El patrimoni cultural : un objectiu didàctic? / Baluja, Josep (Departament d'Ensenyament. Camp d'Aprenentatge dels Monestirs del Cister) ; González-Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat de Didàctica de les Ciències Socials)
El Camp d'Aprenentatge dels Monestirs ha anat acumulant una experiència considerable en el terreny de la pedagogia del patrimoni a partir, sobretot, de les seves experiències i activitats amb els monestirs de Poblet, Santes Creus i Vallbona de les Monges. [...]
El Campo de Aprendizaje de los Monasterios ha ido acumulando una experiencia considerable en el terreno de la pedagogía del patrimonio a partir, sobre todo, de sus experiencias y actividades con los monasterios de Poblet, Santes Creus y Vallbona de les Monges. [...]
The Camp d'Aprenentatge dels Monestirs has acquired substantial experience in heritage education and management as a result of a variety of activities and programs in the monasteries of Poblet, Santes Creus and Vallbona de les Monges. [...]

2009
Treballs d'arqueologia, Núm. 15 (2009) , p. 93-102  

Articles : 27 records found   beginprevious23 - 27  jump to record:
See also: similar author names
1 Gonzalez, N.
1 Gonzalez, N.J.
28 Gonzalez, Nazario
3 Gonzalez, Nerea
1 Gonzalez, Noel
1 González, N.
28 González, Nazario
1 González, Nazario,
3 González, Nerea
7 González, Neus
2 González, Noemí
1 González, Norma Viviana
3 González, Nuria
1 González, Nurys del Carmen
3 González, Núria
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.