Articles

Articles 12 records found  previous11 - 12  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
11.
35 p, 519.9 KB Eco-designing the use phase of products in sustainable manufacturing : the importance of maintenance and communication-to-user strategies / Sanyé Mengual, Esther (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Pérez López, Paula ; González García, Sara ; García Lozano, Raúl ; Feijoo Costa, Gumersindo ; Moreira, Maria Teresa ; Gabarrell Durany, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Rieradevall, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals)
Sustainable manufacturing has increasingly included design for environment methodologies with the objective of improving the environmental performance of products over their entire life cycles. Current European Union (EU) directives on eco-design focus on the use phase of energy-related products (ErPs). [...]
2014 - 10.1111/jiec.12161
Journal of industrial ecology, Vol. 18 Issue 4 (August 2014) , p. 545-577  
12.
6 p, 73.8 KB Actividad de investigación científica con alumnos de nivel medio : un estudio de caso / Baffa Lourenço, A. (Universidade de São Paulo/ Instituto de Física. Departamento de Física e Ciências dos Materiais) ; Gomes Costa, G. (Escola Estadual José Juliano Neto) ; Hernandes, A. (Universidade de São Paulo. Instituto de Física de São Carlos)
El trabajo presenta una actividad de investigación científica sobre el tema Cama de Faquir, realizada con alumnos de nivel medio (15 y 17 años) de una escuela estatal, y desarrollado en partes entre la universidad y la escuela. [...]
2009
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2009) , p. 2013-2018  

Articles : 12 records found   previous11 - 12  jump to record:
See also: similar author names
1 Costa, G.G.G.
1 Costa, Genaro
1 Costa, Genaro Fernandes de Carvalho
1 Costa, Giuseppe
2 Costa, Gloria
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.