Articles

Articles 13 records found  previous11 - 13  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
11.
22 p, 135.9 KB La gestión de la comunicación en situaciones de crisis : el caso de la compañía United Biscuits en la crisis de Fontaneda. / Enrique, Ana Ma. (Ana María) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Cualquier empresa es susceptible de sufrir una crisis. Accidentes, catástrofes naturales o conflictos sociales son acontecimientos, entre otros, que pueden producirse en cualquier sector empresarial que se trate. [...]
Any company may suffer a crisis. Accidents, natural disasters or social conflicts are situations, among others, that can happen in any business area. The situation capable of risking the stability of a company will get a particular leading role if besides it is covered by the mass media. [...]

2008
Comunicación y sociedad, Vol. 21, N. 2 (2008) , p. 35-56  
12.
2 p, 145.6 KB Comunicació empresarial en situacions de crisi : la crisi de Fontaneda / Enrique, Ana Ma. (Ana María) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat)
L'any 2002, l'empresa britànica United Biscuits decideix tancar la fábrica de galetes Fontaneda, a Aguilar de Campoo (Palència). Fontaneda, una empresa familiar en els seus orígens, havia estat venuda pels seus propietaris a la multinacional el 1996. [...]
2007
UAB divulga, Desembre 2007, p. 1-2  
13.
11 p, 475.2 KB La figura del Dircom : su importancia en el modelo de comunicación integral / Morales Serrano, Francisca (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Enrique, Ana Ma. (Ana María) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Este artículo aborda la función del Dircom, ejecutivo responsable de la comunicación tanto de empresas como de instituciones y su implicación en la consolidación en estos últimos años del modelo de comunicación integral. [...]
This article approaches the function of the Dircom, an executive responsible for the communication of both companies and institutions and his implication in the consolidation in the latter years of the model of integral communication. [...]

2007
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 35 (2007) p. 83-93  

Articles : 13 records found   previous11 - 13  jump to record:
See also: similar author names
1 Enrique, Ana M.
14 Enrique, Ana Ma.,
2 Enrique, Ana Mª
1 Enrique, Ana Mª,
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.