Articles

Articles 14 records found  previous11 - 14  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
11.
3 p, 242.8 KB Mesurem la temperatura quan anem a la piscina / de la Cruz Marcè, Laura ; López Simó, Víctor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Presentem un conjunt d'activitats realitzades per alumnes de 1r de primària al voltant de la temperatura que hi ha als diferents espais que els infants visiten cada vegada que van a la piscina municipal. [...]
We present a set of activities carried out by first grade of elementary school students. These activities are focused on the temperature inside and outside a Swimming pool. Stu-dents measured the temperature using the data logger "Ecodad", and the obtained results were related with their clothing inside and outside the Swimming pool.

2014
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 27 (Març 2014) , p. 19-21  
12.
6 p, 779.4 KB El Scratch com a eina de modelització computacional / López Simó, Víctor (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Hernández Rodríguez, María Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
La plataforma virtual Scratch, que compta amb un llenguatge de programació senzill i adaptat per alumnes de primària i secundària, té cada vegada més adeptes en els centres educatius, ja que representa una oportunitat com a eina per a que alumnat i professorat puguin construir models científics escolars i avaluar el seu comportament. [...]
Scratch is a virtual platform which uses an easy programming language adapted to primary and secondary school students. It has increasingly recognition and more and more users from educational centres since it allow students and teachers to build school science models and to evaluate their behaviour. [...]

2013
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 26 (Desembre 2013) , p. 28-33  
13.
5 p, 268.3 KB Per què les imatges científiques poden ser problemàtiques per a l'ensenyament de les ciències?. L'exemple de l'estructura, el color i la forma d'una imatge científica / López Simó, Víctor (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Pintó, R. (Roser) (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Aquest article tracta algunes de les dificultats que els estudiants poden trobar-se en la lectura d'imatges científiques. L'article analitza breument tres imatges molt corrents (un espectre electromagnètic, una òrbita terrestre i una representació molecular d'un sòlid) i a cadascuna d'aquestes imatges s'identifica un element problemàtic: un element visual que pot fomentar interpretacions i comprensions incorrectes.
2011
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 20 (Desembre 2011) , p. 22-26  
14.
5 p, 179.3 KB Interdisciplinarietat ciències/matemàtiques a través de les mides a la natura / López Simó, Víctor
L'experiència didàctica que es presenta en aquest article ha estat dissenyada per treballar la interdisciplinarietat entre les ciències i les matemàtiques en la formació inicial del professorat.
S'ha dut a terme amb alumnes de la diplomatura d'Educació Primària l'any 2009. L'article comença presentant les lleis d'escala, ja que aquestes seran el model que l'alumne haurà de construir al llarg de la seqüència. [...]

2010
Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 17 (Desembre 2010) , p. 15-19  

Articles : 14 records found   previous11 - 14  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.