Articles

Articles 11 records found  previous11 - 11  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
11.
17 p, 240.1 KB La voz de los anuncios y su eficacia persuasiva en los niños / Montoya Vilar, Norminanda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
El objeto de estudio de este trabajo de investigación es la voz en la publicidad audiovisual dirigida a los niños y su eficacia persuasiva. Hemos estudiado la voz de los locutores publicitarios en el ámbito audiovisual y lo hemos hecho a través del análisis acústico, realizado en el Laboratorio de Análisis Instrumental de la Comunicación de la Universidad Autónoma de Barcelona. [...]
The study target is the voice in the audiovisual publicity adressed to children and its persuading effectiveness. We have studied the advertising announcers voice in the audiovisual circle and we have done it through the acoustic test, carried out in the Instrumental Analysis Laboratory. [...]

2000
Zer : revista de estudios de comunicación = komunikazio ikasketen aldizkaria, Vol. 5, Núm. 8 (mayo 2000) , p. 67-92  

Articles : 11 records found   previous11 - 11  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.