Articles

Articles 71 records found  previous11 - 20nextend  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
11.
16 p, 187.8 KB Beyond Advertising Narratives : "Josefinas" and their storytelling products / Dias, Liliana (Universidade Católica Portuguesa) ; Dias, Patrícia (Universidade Católica Portuguesa)
In the last few years, advertising narratives have become increasingly important. Facing an environment of fierce competition and communication overload, brands needed to reinvent their communication strategies, and stories became protagonists, particularly in the digital environment. [...]
En els últims anys, la narrativa s'ha convertit en un component cada vegada més important de la publicitat. En un ambient de competència feroç i abundància de comunicació, les marques han necessitat reinventar les seves estratègies de comunicació. [...]
En los últimos años, la narrativa se ha convertido en un componente cada vez más importante de la publicidad. En un ambiente de competencia feroz y abundancia de comunicación, las marcas han necesitado reinventar sus estrategias de comunicación, y las narrativas se convertirán en protagonistas, sobre todo en el ambiente digital. [...]

2018 - 10.5565/rev/analisi.3118
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 58 (June 2018) , p. 47-62 (Articles)  
12.
16 p, 131.2 KB El pensament únic a través de la publicitat i l'homogeneïtzació de la identitat territorial : un estudi de cas de les Illes Balears / Sala, Eduard (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Casellas, A. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia)
A partir d’una reflexió sobre el pensament únic, el procés de creació de marca i la utilització del territori en el màrqueting s’estudia quina imatge es genera sobre la identitat territorial de les Illes Balears. [...]
2015 - 10.2436/20.3002.01.89
Treballs de la Societat Catalana de Geografia, Vol. 79 (2015) , p. 295-310  
13.
11 p, 323.2 KB Reality TV com a laboratori d’experimentació per a noves formes d’integració publicitària als canals generalistes de TDT a Espanya / Delgado Reina, Matilde (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Monclús Blanco, Belén (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Guerrero, Sheila
El nostre estudi examina la interacció entre les formes d’inserció de publicitat afavorides per les últimes normatives europees i el flux de programació. Aquest article se centra en els gèneres de l’Info-show, on es donen tant una gran diversitat de formes de publicitat com unes taxes molt altes de saturació publicitària, i on es produeixen les principals innovacions en el desenvolupament de missatges publicitaris. [...]
Nuestro estudio examina la interacción entre las formas de inserción de publicidad favorecidas por las últimas normativas europeas y el flujo de programación. Este artículo se centra en los géneros del Info-show, en donde se dan tanto una gran diversidad de formas de publicidad como unas tasas muy altas de saturación publicitaria, y en donde se producen las principales innovaciones en el desarrollo de mensajes publicitarios. [...]
Our study examines the interactions between the forms of advert insertions methods favoured by the latest European standards and by programming flows. This article focuses on the infotainment genre, which displays both a wide variety of forms of advertising and very high rates of advertising saturation, and where the main innovations are occurring in the development of advertising messages. [...]

2016
Quaderns del CAC, Vol. 19 Núm. 42 (Juliol 2016) , p. 75-85
3 documents
14.
2 p, 223.2 KB La publicitat que t’arriba i no ho saps / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2018
Ara, Núm. 2582 (16 de gener de 2018) , p. 40-41  
15.
2 p, 256.2 KB Quan l’èxit d’un restaurant depèn de la seva reputació a la xarxa / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2017
Ara, Núm. 2372 (16 de juny de 2017) , p. 40-41  
16.
2 p, 115.3 KB Arriben els nous "influencers" : més "indies" i autèntics / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2017
Ara, Núm. 2249 (12 de febrer de 2017) , p. 78-79  
17.
6 p, 1.3 MB Publicitat institucional : comunicació i civisme / Moragas Spà, Miquel de, 1943- (Institut de la Comunicació (Bellaterra, Catalunya))
La realització de campanyes d’educació cívica es justifica en la necessitat de corregir actituds que perjudiquen la convivència o el manteniment del medi urbà. El present article analitza les campanyes institucionals des del triple vessant de la seva naturalesa, la seva eficàcia i els seus continguts i destinataris.
2005
Barcelona metròpolis, Vol. Monogràfic, Num. 6 (2005) , p. 72-77  
18.
5 p, 532.5 KB illARgonauta (el món clàssic i el màrqueting a través de l’AR) / Triviño, Jenny (INS Illa de Rodes (Roses, Catalunya)) ; Nadal, Francesc (INS Illa de Rodes (Roses, Catalunya))
Es presenta el projecte illARgonauta, en què es treballa la influència de la cultura clàssica en el món de la publicitat i l’empresa. Cada setmana, els alumnes de Llatí i Economia de l’Institut Illa de Rodes de Roses es reuneixen per treballar aquest projecte en comú. [...]
2016
Methodos, Núm. 3 (2016) , p. 155-159  
19.
11 p, 843.7 KB La publicidad de bien público y la educación sexual en Cuba / Hernández Alfonso, Eduardo Alejandro (Universidad Central "Marta Abreu" de Las Villas (Santa Clara, Cuba)) ; Paz Enrique, Luis Ernesto (Universidad Central "Marta Abreu" de Las Villas (Santa Clara, Cuba))
La prevención es una premisa de la educación en salud cubana. Se plantean como objetivos del estudio identificar las características del diseño gráfico cubano para la prevención de las ITS y diseñar una propuesta de bien público basado en nuevos criterios estéticos. [...]
La prevenció és una premissa de l'educació en salut cubana. Es plantegen com a objectius de l'estudi identificar les característiques del disseny gràfic cubà per a la prevenció de les ITS i dissenyar una proposta de bé públic basat en nous criteris estètics. [...]
Prevention is a premise of the Cuban health education. It is presented as objectives of the study to identify the characteristics of the Cuban graphic design for the prevention of STIs and design a public good proposal based on new aesthetic criteria. [...]

2016 - 10.5565/rev/grafica.51
Grafica, Vol. 4 Núm. 8 (2016) , p. 105-115 (Ensayos)  
20.
1 p, 72.5 KB La paternitat dels polítics / Moreno, Sara, 1978- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
2015
Ara, Núm. 1822 (8 desembre 2015) , p. 30  

Articles : 71 records found   previous11 - 20nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.