Articles

Articles 23 records found  previous11 - 20next  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
11.
7 p, 5.9 MB Programa de capacitación inicial y permanente en estrategias docentes universitarias del profesorado de la UNAN-Managua / Fuentes, M. ; Tapia, M. C.
En el marco del Proceso de Transformación Curricular que se está desarrollando en la actualidad en la Universidad Nacional Autónoma de Nicaragua, UNAN-Managua surge el Programa de Capacitación inicial y permanente del profesorado. [...]
2012
Torreón Universitario, Núm. 2 (Octubre 2012) , p. 47-53  
12.
24 p, 944.8 KB Wiki en la Universitat Autònoma de Barcelona. : Alcance y perspectivas / Robles, Sergi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Borrell i Viader, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fernández Córdoba, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Freixas, Margarita (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Pèlachs Mañosa, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Pons, Jordi, (Pons Aróztegui) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Sebastián Pérez, Rosa M. (Universitat Autònoma de Barcelona)
Desde mayo del año 2004, un grupo de profesores de la Universitat Autònoma de Barcelona ha llevado a cabo distintas experiencias docentes en educación superior enfocadas a los nuevos planes piloto definidos en el marco del Espacio Europeo de Educación Superior (EEES) basadas en la utilización del wiki, con el fin de mejorar el proceso de enseñanza-aprendizaje de los estudiantes. [...]
Since May 2004, a group of instructors of the Universitat Autònoma de Barcelona has been involved in different experiences of innovation on higher education, within the European Space of Higher Education (ESHE), regarding the use of a wiki system to improve the teaching and learning process of students. [...]

2009
REDU : revista de docencia universitaria, Vol. 7, núm. 3 (2009)  
13.
1 p, 76.9 KB Internet en veu alta / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2014
Ara, Núm. 1139 (20 de gener de 2014) , p. 17  
14.
2 p, 178.8 KB Catalunya vol ser un laboratori tecnològic / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2015
Ara, Núm. 1499 (18 de gener de 2015) , p. 46-47  
15.
1 p, 70.7 KB Hi ha odi a les pàgines anticatalanistes de Facebook? / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2014
Ara, Núm. 1375 (14 de setembre de 2014) , p. 24  
16.
13 p, 199.1 KB QUARKpoesia o la poesia dins del discurs / Aguilar-Amat, Anna, 1962- (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació)
Aquest article descriu el procés de creació d'una Aula de Poesia en el si de la Universitat Autònoma de Barcelona, les reflexions, les persones i les circumstàncies que hi van intervenir, així com els projectes que es van dur a terme. [...]
This article describes the process of creating a Poetry Hall within the Autonomous University of Barcelona, the previous thoughts, people and circumstances that were involved, as well as the projects that were carried out. [...]

2013
Quaderns : revista de traducció, Núm. 20 (2013) , p. 253-265  
17.
7 p, 86.3 KB La tasca universitària : El saber d'un departament. Detalls de l'estat de la recerca al Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat de la UAB / Larrègola Bonastre, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
A un departament universitari -als professors que el conformen- li recau la responsabilitat de formar elements clau per a la societat, futurs professionals que han de rendibilitzar socialment els sabers adquirits. [...]
2000
Comunicació (Barcelona), Núm. 13-14 (Desembre 2000) , p. 57-63  
18.
6 p, 814.2 KB La ràdio com a matèria docent i objecte d'estudi / Perona Páez, Juan José (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació)
Per a una institució en la qual s'ha format una amplia majoria dels professionals de la radio actual, especialment la catalana, el 75è aniversari del naixement d'aquest mitjà de comunicació ha estat celebrat amb una especial satisfacció i amb la certesa que, en el futur, l'aportació de la Facultat de Ciències de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) seguirá essent tan valuosa com fins ara. [...]
1999
Comunicació (Barcelona), Núm 12 (Desembre 1999) , p. 81-86  
19.
4 p, 36.0 KB L'avaluació per competències en les activitats d'aprenentatge del nou grau en Estudis Clàssics / Puigvert, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona)
L'avaluació per competències en les activitats d'aprenentatge del nou grau en Estudis Clàssics és un projecte d'innovació docent finançat per l'AGAUR que té per objectiu dissenyar activitats d'aprenentatge que puguin servir per avaluar les competències del nou grau en Estudis Clàssics de la UAB. [...]
2012
Methodos, Núm. 1 (2012) , p. 277-280  
20.
10 p, 77.9 KB El archivo y la biblioteca en casa : las bases de datos de historia y cómo acceder a ellas / Andreassi Cieri, Alejandro (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Història Moderna i Contemporània) ; Canales Gili, Esteban (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Història Moderna i Contemporània)
El artículo ofrece una selección cualitativa y comentada de bases de datos útiles para historiadores y se divide en dos secciones: 1. bases de datos ofrecidas por la Universitat Autònoma de Barcelona y 2. [...]
L'article ofereix una selecció qualitativa i comentada de bases de dades útils per a historiadors i es divideix en dues seccions: 1. bases de dades oferides per la Universitat Autónoma de Barcelona i 2. [...]
The article offers a qualitative and commented selection of data bases for historians. It is divided in two parts: 1. Data bases offers by UAB and 2. Data bases free or payment.

2005
HMiC, N. 3 (2005) p. 211-220  

Articles : 23 records found   previous11 - 20next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.