Articles

Articles 22 records found  beginprevious13 - 22  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
13.
4 p, 85.3 KB Dos models molt particulars de programació radiofònica / Martí, Josep Maria, 1950- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat)
L'oferta de la ràdio catalana s'estructura a l'entorn de dos grans models de programació: un d'anomenat generalista, per la varietat de contingut i de gèneres que l'integren, i un altre d'anomenat especialitzat pel seu caràcter bàsicament monotemàtic. [...]
La oferta de la radio catalana se estructura alrededor de dos grandes modelos de programación: uno denominado generalista, debido a la variedad de contenidos y de géneros que lo integran, y el otro, denominado especializado, por su carácter básicamente monotemático. [...]
Catalan radio is structured into two major programming models: generalist programming, so called because of its range of contents and genres; and the specialist programming, which basically covers single issues. [...]
L'offre de la radio catalane est structurée autour de deux grands modèles de programmation : l'un est dit généraliste, compte tenu de la variété des contenus et des genres qu'il propose, et l'autre est dit spécialisé en raison de son caractère essentiellement thématique. [...]

1999
Quaderns del CAC, Núm. 4 (Abril 1999) , p. 30-33  
14.
5 p, 137.3 KB Especial "Deu anys de conferències, deu anys d'investigació" : presentació / Martí, Josep Maria, 1950-
Presentem de manera esquemàtica el programa de les deu edicions que resumeixen l'evolució d'aquests deu anys de conferències de la Societat Catalana de Comunicació.
2000
Treballs de comunicació, Núm. 13-14 (Desembre 2000) , p. 17-21  
15.
5 p, 609.9 KB Estructura del sistema radiodifusor català : aportacions per a un inventari de necessitats de recerca / Martí, Josep Maria, 1950-
La ràdio catalana fa setanta-cinc anys; en aquesta avinentesa histórica és oportú recordar una circumstància que ja ha estat explicada en d'altres ocasions però que és convenient reiterar: la manca d'un corpus de recerca específica sobre aquest mitjà de comunicació social que tanta importància té en la nostra vida social, política i cultural.
1999
Treballs de comunicació, Núm. 12 (Desembre 1999) , p. 75-79  
16.
3 p, 427.3 KB Inauguració de la jornada / Martí, Josep Maria, 1950-
Inaguració de la Jornada Anual dels Periodistes Catalans.
1999
Treballs de comunicació, Núm. 11 (Juny 1999) , p. 19-21  
17.
5 p, 681.2 KB Algunes reflexions sobre la problemàtica de la recerca en comunicació social a Catalunya / Martí, Josep Maria, 1950-
Des de fa mesos sembla que bufen mals vents per a la recerca en comunicació al nostre país. La problemática es prou complexa per enllestir-la amb quatre paraules, sense intentar com a mínim apuntar els trets més remarcables que la configuren. [...]
1998
Treballs de comunicació, Núm. 9 (Octubre 1998) , p. 7-11  
18.
5 p, 583.8 KB Nous escenaris interactius per a la ràdio / Martí, Josep Maria, 1950-
La ràdio iniciará un nou segle i una nova etapa. Els profetes de la tecnologia anuncien la revolució digital, la qual ha de canviar l'estructura i les utilitats d'un suport de difusió que, com el radiofònic, viu installat actualment en plena época analògica.
1997
Treballs de comunicació, Núm. 8 (Obre 1997) , p. 53-57  
19.
11 p, 230.8 KB La crisi del consum radiofònic juvenil a Catalunya / Martí, Josep Maria, 1950- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Gutiérrez García, M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Monclús Blanco, Belén (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Martínez García, Luisa del Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Des de fa aproximadament una dècada, la ràdio convencional catalana i espanyola ha detectat una pèrdua progressiva de penetració del mitjà entre els segments més joves de la població. Aquest fenomen afecta la majoria dels països desenvolupats i està relacionat fortament amb el desenvolupament de les TIC i les xarxes de comunicació. [...]
For approximately a decade, traditional Catalan and Spanish radio has been noting a gradual loss of radio penetration among the population's younger segments. This phenomenon, which is affecting most developed countries, is closely related to the development of ICTs and communication networks. [...]

2010
Quaderns del CAC, Vol. 13, Núm. 34 (6 2010) , p. 67-77  
20.
8 p, 152.1 KB Ante el escenario de la universalización tecnológica : los estudios universitarios de comunicación / Martí, Josep Maria, 1950- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Franquet, Rosa 1955- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Pérez-Portabella Lopez, Antoni
El presente artículo trata de establecer, sobre la base de la experimentación realizada en diversos proyectos de investigación y acciones de innovación docente, los elementos de análisis que permiten comprender la transformación de los estudios universitarios de comunicación ante el escenario de la universalización tecnológica.
2006
Telos: cuadernos de comunicación, tecnología y sociedad, Núm. 67 (Abril-junio 2006) , p. 49-57  
21.
3 p, 50.5 KB Transformaciones radiofónicas a medio plazo : en un entorno cambiante y competitivo / Martí, Josep Maria, 1950-
A partir de las modificaciones sucedidas en el medio radiofónico durante las últimas décadas, los escenarios previsibles a medio plazo incluyen cambios notables en la programación y los contenidos.
1995
Telos: cuadernos de comunicación, tecnología y sociedad, Núm 42 (Junio-agosto 1995) , p. 81-85  
22.
4 p, 55.7 KB La programación local en radio : formatos y tendencias / Martí, Josep Maria, 1950-
La radio local sólo puede analizarse en su contexto legal, productivo y social. Desde ese marco hay que diseñar una auténtica estrategia de programación adecuada al medio y sus funciones.
1995
Telos: cuadernos de comunicación, tecnología y sociedad, Suplemento monográfico de la UIMP, núm. 41 (Marzo-mayo 1995) , p. 81-85  

Articles : 22 records found   beginprevious13 - 22  jump to record:
See also: similar author names
5 Marti, J.
24 Marti, Joel
1 Martí, J
1 Martí, J M
5 Martí, J.
6 Martí, J. M.
1 Martí, J.M.
8 Martí, Joaquim
8 Martí, Joaquím
24 Martí, Joel
24 Martí, Joel
4 Martí, Jordi
2 Martí, Josep M.
2 Martí, Josep Ma.
75 Martí, Josep Maria,
1 Martí, Josep Maria, https://orcid.org/0000-0003-2533-5109
1 Martí, Josep Maria;
1 Martí, Josep Mª
24 Martí, Joël
1 Martí, Julià
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.