Articles

Articles 39 records found  beginprevious21 - 30next  jump to record: Search took 0.02 seconds. 
21.
12 p, 1.6 MB Euromonitor : tendències de la programació en el marc de la desregulació / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
La década dels anys vuitanta s'ha caracteritzat per l'explosió de nombroses transformacions en el panorama àudio-visual i, més particularment, en el sector televisiu. La base d'aquestes transformacions es troba en la desaparició dels monopolis públics i l'arribada simultània de reglaments nacionals, fets amb l'esperit de desreglamentacions per animar el mercat internacional de la comunicació.
1992
Comunicació (Barcelona), Núm. 2 (Juny 1992) , p. 93-104  
22.
3 p, 355.6 KB Mitjans de comunicació de masses i supòsits teòrics per a la recerca / Velázquez García-Talavera, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
La recerca de la comunicació de masses s'ocupa d'un vast camp d'estudi on coexisteixen diferents teories, mètodes, models i, en conseqüència, tendències i escoles. Això mena a un entrecreuament de disciplines, teories i mètodes. [...]
1992
Comunicació (Barcelona), Núm. 2 (Juny 1992) , p. 55-57  
23.
3 p, 376.7 KB Propostes de treball en història de la comunicació social / Espinet, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Història Moderna i Contemporània) ; Marín, Enric, 1956- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Tresserras, Joan Manuel, 1955- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Gomez-Mompart, Josep-Lluis (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
1992
Comunicació (Barcelona), Núm. 2 (Juny 1992) , p. 41-43  
24.
11 p, 1.7 MB El Català oral als mitjans / Tubau, Iván (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
1991
Comunicació (Barcelona), Núm. 1 (Octubre 1991) , p. 103-113  
25.
14 p, 2.0 MB Hipòtesis fonamentals sobre les quals s'articula actualment, a la UAB, la reflexió sobre la història de la comunicació social a Catalunya / Tresserras, Joan Manuel, 1955- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Una de les primeres qüestions que ha d'abordar la Història de la Comunicació Social a Catalunya és la d'establir i avaluar el moment d'arrencada del conjunt de fenòmens que constitueixen la base del seu objecte d'estudi. [...]
1991
Comunicació (Barcelona), Núm. 1 (Octubre 1991) , p. 79-92  
26.
6 p, 904.3 KB Per què avui hem de parlar del català / Dolz i Gastaldo, Mavi
1998
Comunicació (Barcelona), Núm. 10 (Desembre 1998) , p. 31-36  
27.
10 p, 1.4 MB Els sistemes interactius on-line : eines potenciadores de la comunicació / Franquet, Rosa, 1955-
1998
Comunicació (Barcelona), Núm. 9 (Octubre 1998) , p. 77-86  
28.
11 p, 1.5 MB La ràdio espanyola en el context dels grups de comunicació : evolució de la industria radiofònica 1924-1994 / Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
1997
Comunicació (Barcelona), Núm. 8 (Octubre 1997) , p. 99-109  
29.
6 p, 637.0 KB Noves tecnologies i usos socials de la informació. Report de recerca / Moragas Spà, Miquel de, 1943- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
L'objectiu d'aquesta comunicació és presentar alguns resultats d'una recerca realitzada amb alguns companys de la Societat Catalana de Comunicació i de la Facultat de Ciències de la Informació.
1992
Comunicació (Barcelona), Núm. 2 (Juny 1992) , p. 87-92  
30.
7 p, 2.4 MB Medios y desarrollo de habilidades sociales / Fermoso Estébanez, Paciano (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Los media inciden en la mentalidad, valores y actitudes de sus usuarios, pudiendo configurar un hombre mediático, producto de los mensajes recibidos, ante los cuales actúa más su inteligencia emocional que la racional. [...]
Els media influeixen en la mentalitat, valors i actituds deis seus usuaris, i poden configurar un home mediMic, producte deis missatges rebuts, davant els quals actu a més la seva intel·ligencia e mocional que la racional. [...]

1997
Educació social. Revista de intervenció socioeducativa., Núm. 7 (1997) , p. 50-56
2 documents

Articles : 39 records found   beginprevious21 - 30next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.