Artículos

Artículos Encontrados 22 registros  anterior11 - 20siguiente  ir al registro: La búsqueda tardó 0.00 segundos. 
11.
2 p, 627.0 KB A empentes, amb esperança / Martí, Josep Maria, 1950-
1986
Annals del periodisme català, Núm. 8-9 (1986) , p. 6-7  
12.
6 p, 93.0 KB L'oferta radiofònica a Catalunya, entre la maduresa i la crisi / Martí, Josep Maria, 1950- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
El mercat de l'oferta programàtica radiofònica actual presenta alhora, tant a Espanya com a Catalunya, símptomes de maduresa i de crisi. No es tracta d'una afirmació contradictòria, sinó que és la conseqüència lògica de la valoració de l'evolució que ha sofert aquest sector en els darrers vint anys, un període en què hi ha hagut una desregulació important de l'activitat radiodifusora i en què també s'han desenvolupat polítiques legislatives i normatives específiques per part de les dues Administracions implicades, l'estatal i l'autonòmica, que han conformat un sector radiofònic força diferent del que hi havia en acabar la dècada dels setanta.
2004
Quaderns del CAC, Núm. 18 (gener-abril 2004) , p. 31-36  
13.
4 p, 85.3 KB Dos models molt particulars de programació radiofònica / Martí, Josep Maria, 1950- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat)
L'oferta de la ràdio catalana s'estructura a l'entorn de dos grans models de programació: un d'anomenat generalista, per la varietat de contingut i de gèneres que l'integren, i un altre d'anomenat especialitzat pel seu caràcter bàsicament monotemàtic. [...]
La oferta de la radio catalana se estructura alrededor de dos grandes modelos de programación: uno denominado generalista, debido a la variedad de contenidos y de géneros que lo integran, y el otro, denominado especializado, por su carácter básicamente monotemático. [...]
Catalan radio is structured into two major programming models: generalist programming, so called because of its range of contents and genres; and the specialist programming, which basically covers single issues. [...]
L'offre de la radio catalane est structurée autour de deux grands modèles de programmation : l'un est dit généraliste, compte tenu de la variété des contenus et des genres qu'il propose, et l'autre est dit spécialisé en raison de son caractère essentiellement thématique. [...]

1999
Quaderns del CAC, Núm. 4 (Abril 1999) , p. 30-33  
14.
5 p, 137.3 KB Especial "Deu anys de conferències, deu anys d'investigació" : presentació / Martí, Josep Maria, 1950-
Presentem de manera esquemàtica el programa de les deu edicions que resumeixen l'evolució d'aquests deu anys de conferències de la Societat Catalana de Comunicació.
2000
Treballs de comunicació, Núm. 13-14 (Desembre 2000) , p. 17-21  
15.
5 p, 609.9 KB Estructura del sistema radiodifusor català : aportacions per a un inventari de necessitats de recerca / Martí, Josep Maria, 1950-
La ràdio catalana fa setanta-cinc anys; en aquesta avinentesa histórica és oportú recordar una circumstància que ja ha estat explicada en d'altres ocasions però que és convenient reiterar: la manca d'un corpus de recerca específica sobre aquest mitjà de comunicació social que tanta importància té en la nostra vida social, política i cultural.
1999
Treballs de comunicació, Núm. 12 (Desembre 1999) , p. 75-79  
16.
3 p, 427.3 KB Inauguració de la jornada / Martí, Josep Maria, 1950-
Inaguració de la Jornada Anual dels Periodistes Catalans.
1999
Treballs de comunicació, Núm. 11 (Juny 1999) , p. 19-21  
17.
5 p, 681.2 KB Algunes reflexions sobre la problemàtica de la recerca en comunicació social a Catalunya / Martí, Josep Maria, 1950-
Des de fa mesos sembla que bufen mals vents per a la recerca en comunicació al nostre país. La problemática es prou complexa per enllestir-la amb quatre paraules, sense intentar com a mínim apuntar els trets més remarcables que la configuren. [...]
1998
Treballs de comunicació, Núm. 9 (Octubre 1998) , p. 7-11  
18.
5 p, 583.8 KB Nous escenaris interactius per a la ràdio / Martí, Josep Maria, 1950-
La ràdio iniciará un nou segle i una nova etapa. Els profetes de la tecnologia anuncien la revolució digital, la qual ha de canviar l'estructura i les utilitats d'un suport de difusió que, com el radiofònic, viu installat actualment en plena época analògica.
1997
Treballs de comunicació, Núm. 8 (Obre 1997) , p. 53-57  
19.
11 p, 230.8 KB La crisi del consum radiofònic juvenil a Catalunya / Martí, Josep Maria, 1950- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Gutiérrez García, M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Monclús Blanco, Belén (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Martínez García, Luisa del Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Des de fa aproximadament una dècada, la ràdio convencional catalana i espanyola ha detectat una pèrdua progressiva de penetració del mitjà entre els segments més joves de la població. Aquest fenomen afecta la majoria dels països desenvolupats i està relacionat fortament amb el desenvolupament de les TIC i les xarxes de comunicació. [...]
For approximately a decade, traditional Catalan and Spanish radio has been noting a gradual loss of radio penetration among the population's younger segments. This phenomenon, which is affecting most developed countries, is closely related to the development of ICTs and communication networks. [...]

2010
Quaderns del CAC, Vol. 13, Núm. 34 (6 2010) , p. 67-77  
20.
8 p, 152.1 KB Ante el escenario de la universalización tecnológica : los estudios universitarios de comunicación / Martí, Josep Maria, 1950- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Franquet i Calvet, Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Pérez-Portabella Lopez, Antoni
El presente artículo trata de establecer, sobre la base de la experimentación realizada en diversos proyectos de investigación y acciones de innovación docente, los elementos de análisis que permiten comprender la transformación de los estudios universitarios de comunicación ante el escenario de la universalización tecnológica.
2006
Telos: cuadernos de comunicación, tecnología y sociedad, Núm. 67 (Abril-junio 2006) , p. 49-57  

Artículos : Encontrados 22 registros   anterior11 - 20siguiente  ir al registro:
Vea también: autores con nombres similares
5 Marti, J.
25 Marti, Joel
1 Martí, J
1 Martí, J M
5 Martí, J.
6 Martí, J. M.
1 Martí, J.M.
8 Martí, Joaquim
8 Martí, Joaquím
25 Martí, Joel
25 Martí, Joel
4 Martí, Jordi
2 Martí, Josep Ma.
74 Martí, Josep Maria,
1 Martí, Josep Maria;
1 Martí, Josep Maria; Bonet, Montse
1 Martí, Josep Mª
25 Martí, Joël
1 Martí, Julià
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.