Artículos

Artículos Encontrados 15 registros  anterior11 - 15  ir al registro: La búsqueda tardó 0.01 segundos. 
11.
14 p, 284.9 KB An inquiry-oriented approach for making the best use of ICT in the classroom / Pintó, R. (Roser) (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Hernández Rodríguez, María Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Many decades after the introduction of ICTs into science classrooms, there are still many unanswered questions about the impact technology has in students' learning. This article addresses the general question: "What ICTs are the most useful, and how can they contribute to better learning in the science classroom?" We conceive ICTs as tools that can enhance particular learning situations or environments, and in this sense, this article elaborates on the most appropriate technologies for particular learning environments and discusses in what order, and with what purpose, these technologies should be used. [...]
2010
elearning Papers, Núm. 20 (2010) , p. 1-14  
12.
5 p, 44.1 KB Desarrollo iterativo de una secuencia de enseñanza y aprendizaje sobre propiedades acústicas de los materiales / Hernández Rodríguez, María Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Pintó, R. (Roser) (Universitat Autònoma de Barcelona)
Esta comunicación presenta un estudio longitudinal que pretende identificar qué tipos de cambios didácticos son percibidos como necesarios para mejorar los resultados de aprendizaje de los estudiantes al evaluar y refinar una secuencia de enseñanza y aprendizaje sobre propiedades acústicas de los materiales. [...]
2009
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2009) , p. 3551-3555  
13.
3 p, 68.9 KB Llançament de coets de paper propulsats amb alumnes de primària / Hernández Rodríguez, María Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; López Simó, Víctor (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
En aquest article presentem una activitat realitzada durant els anys 2013 i 2014, en el marc del projecte CROMA amb estudiants de cicle mitjà i superior d'educació primària. En aquesta activitat s'ha utilitzat una llançadora d'aire comprimit per propulsar coets de paper fets per nens i nenes de 9 a 11 anys, la qual cosa els ha permès realitzar un estudi dels factors que intervenen en que l'abast del coet sigui major o menor. [...]
In this paper we present a teaching activity carried out in 2013 and 2014, within the framework of the CROMA project with primary school students (Grades 3-6). In this teach-ing activity a compressed air rocket launcher was used to propel paper rockets built by 9 - 11 year-old pupils. [...]

2014 - 10.5565/rev/ciencies.61
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 28 (Juny 2014) , p. 10-12  
14.
6 p, 779.4 KB El Scratch com a eina de modelització computacional / López Simó, Víctor (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Hernández Rodríguez, María Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
La plataforma virtual Scratch, que compta amb un llenguatge de programació senzill i adaptat per alumnes de primària i secundària, té cada vegada més adeptes en els centres educatius, ja que representa una oportunitat com a eina per a que alumnat i professorat puguin construir models científics escolars i avaluar el seu comportament. [...]
Scratch is a virtual platform which uses an easy programming language adapted to primary and secondary school students. It has increasingly recognition and more and more users from educational centres since it allow students and teachers to build school science models and to evaluate their behaviour. [...]

2013 - 10.5565/rev/ciencies.80
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 26 (Desembre 2013) , p. 28-33  
15.
5 p, 272.3 KB El projecte Materials Science : disseny, implementació i validació d'unitats didàctiques sobre propietats dels materials establint vincles entre recerca i docència / Hernández Rodríguez, María Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Matemàtiques i de les Ciències Experimentals) ; Pintó, R. (Roser) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Matemàtiques i de les Ciències Experimentals)
Es presenta una seqüència didàctica sobre propietats acústiques dels materials, resultat del projecte d'innovació i recerca Materials Science. Es detalla el procés de disseny de la seqüència didàctica, portat a terme per un grup de professors de secundària i d'investigadors en Didàctica de les Ciències.
2010 - 10.5565/rev/ciencies.181
Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 15 (2010) , p. 34-38  

Artículos : Encontrados 15 registros   anterior11 - 15  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.