Artículos

Artículos Encontrados 14 registros  anterior11 - 14  ir al registro: La búsqueda tardó 0.01 segundos. 
11.
2 p, 155.5 KB Aules 2.0 : el valor afegit de la tecnologia a les aules / Marqués Graells, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
El grup de recerca Didàctica i Multimedia (DiM-UAB) està desenvolupant, en el marc d'un acord amb Microsoft, un treball sobre la implantació de la darrera tecnologia en els centres educatius, avaluant l'acollida que tenen productes com la pissarra digital i els netbooks personals entre el professorat i l'alumnat. [...]
2010
UAB divulga, Setembre 2010, p. 1-2  
12.
2 p, 172.4 KB Una correcta aplicació de les TIC pot millorar els resultats acadèmics / Marqués Graells, Pere (Grup de recerca DIM-UAB)
Un estudi realitzat conjuntament per la UAB i la Universitat Ramon Llull demostra que l'aplicació adequada de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) a l'aula pot ser una eina efectiva per millorar significativament els resultats acadèmics dels estudiants. [...]
2011
UAB divulga, octubre 2011, p. 1-2  
13.
12 p, 311.4 KB Expert : un recurs informàtic per a la innovació didàctica a l'etapa ESO / Marqués Graells, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
EXPERT és un entorn informàtic de resolució de problemes, obert, multitemàtic i programable, dotat d'un sistema tutoria1 d'ajuda a l'alumne. El seu objectiu és facilitar l'aprenentatge d'una metodologia general de resolució de problemes. [...]
EXPERT is a problem solving environrment, open, multithematic and programming with a tutoria1 system help for the student. Your objective is to provide the apprenticeship of the general methodology to resolve problems. [...]

1995
Educar, N. 19 (1995) p. 115-125  
14.
19 p, 102.0 KB Factores de buenas prácticas educativas con apoyo de las TIC. Análisis de su presencia en tres centros educativos / Canales Reyes, Roberto (Universidad de Los Lagos (Xile)) ; Marqués Graells, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
La investigación se sitúa en una perspectiva metodológica de investigación interpretativa, cuyo diseño es de tipo estudio de casos, a partir del cual el enfoque de la recolección y análisis de datos se ha definido como mixto, de carácter cuasi etnográfico. [...]
La recerca se situa en una perspectiva metodològica interpretativa, el disseny utilitzat és de tipus estudi de casos, a partir del que l'enfocament de la recollida i l'anàlisi de dades s'ha definit com a mixta, de caracter quasi etnogràfic. [...]
The investigation is located in a methodological perspective of interpretive investigation, whose design is of type study of cases, starting from which the focus of the gathering and analysis of data have been defined as mixed, of character quasi-etnográfico. [...]

2007 - 10.5565/rev/educar.164
Educar, N. 39 (2007) p. 115-133  

Artículos : Encontrados 14 registros   anterior11 - 14  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.