Artículos

Artículos Encontrados 28 registros  anterior11 - 20siguiente  ir al registro: La búsqueda tardó 0.01 segundos. 
11.
8 p, 256.7 KB Nota de la editora / Dooly Owenby, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
2015 - 10.5565/rev/jtl3.647
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 8 Núm. 3 (august-september 2015) , p. 1-8 (Editor's Note)  
12.
12 p, 258.3 KB Editors' Notes / Kim, Ha Ram (Hannah) (University of Illinois at Urbana-Champaign) ; Dooly Owenby, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
There is ample evidence that a shift towards more integration of web 2. 0 in education is taking place, in particular in language teaching and learning. Surveys indicate that a growing number of schools in primary, secondary and higher education have access to web 2. [...]
Existeixen probes contundents respecte de l'augment de la incorporació dels entorns web 2. 0 en l'educació, particularment en l'aprenentatge i l'ensenyament de llengües. Les enquestes indiquen que un nombre creixent d'institucions educatives primàries, secundàries i terciàries tenen accés a les eines web 2. [...]
Existen pruebas contundentes respecto del aumento de la incorporación de los entornos web 2. 0 en la educación, particularmente en el aprendizaje y la enseñanza de lenguas. Las encuestas indican que un número creciente de instituciones educativas primarias, secundarias y terciarias tienen acceso a las herramientas web 2. [...]
Il existe des preuves solides sur l'augmentation de l'incorporation des environnements Web 2. 0 dans l'éducation, en particulier dans l'apprentissage et l'enseignement des langues. Des sondages indiquent qu'un nombre croissant d'établissements d'enseignement primaire, secondaire et tertiaire ont accès à des outils Web 2. [...]

2015 - 10.5565/rev/jtl3.636
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 8 Núm. 2 (may-june 2015) , p. 1-12 (Editor's Note)  
13.
9 p, 161.3 KB Editor's Notes / Dooly Owenby, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
We start off our first issue of 2015 with some exciting new changes. The more visible change is the front cover of our journal, featuring the images selected from EINA (Escola de Disseny i Art, Barcelona). [...]
Comencem la nostra primera edició 2015 amb algunes novetats. El canvi més visible és la portada de la revista, amb imatges seleccionades per EINA (Escola de Disseny i Art, Barcelona). Aquest material forma part de la nostra revista des de 2011; ara, hi seran presents tant a la portada del volum com en la pàgina principal de la revista. [...]
Comenzamos nuestra primera edición de 2015 con algunas novedades. El cambio más visible es la portada de la revista, con imágenes seleccionadas por EINA (Escuela de Diseño y Arte, Barcelona). Este material forma parte de nuestra revista desde 2011; ahora, estará presente tanto en la portada del volumen como en la página principal de la revista. [...]
Nous commençons notre premier numéro de 2015 avec des nouveautés intéressantes. Le changement plus visible est la couverture de notre journal, avec les images sélectionnées par EINA (Escola de Disseny i Art, Barcelona). [...]

2015 - 10.5565/rev/jtl3.619
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 8 Núm. 1 (february-march 2015) , p. 1-9 (Editor's Note)  
14.
8 p, 488.2 KB Nota de la editora / Dooly Owenby, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
2014 - 10.5565/rev/jtl3.594
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 7 Núm. 3 (August-September 2014) , p. I-VIII (Editor's note)  
15.
11 p, 275.2 KB Nota de l'editora / Dooly Owenby, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Casadellà, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
2014 - 10.5565/rev/jtl3.579
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 7, Núm. 2 (May-June 2014) , p. i-xi  
16.
8 p, 176.6 KB Nota de la editora / Dooly Owenby, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
2014 - 10.5565/rev/jtl3.560
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 7, Núm. 1 (Febrero-Marzo 2014) , p. i-viii  
17.
8 p, 245.9 KB Nota de la editora / Dooly Owenby, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
2013 - 10.5565/rev/jtl3.546
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 6, Núm. 4 (November-December 2013) , p. i-viii  
18.
11 p, 307.3 KB Lettre de l'editrice / Dooly Owenby, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Suite à notre tradition de présenter en début d'année académique le travail d'un chercheur de notre Département, notre auteur invité est le docteur Xavier Fontich Vicens. Son article porte sur le défi auquel fait face à un moment ou autre tout enseignant de langues: comment enseigner la grammaire? . [...]
Los volúmenes que la nuestra revista publica al inicio de cada curso académico tienen por costumbre presentar el trabajo de un investigador del departamento que la edita. En este caso, el autor invitado es el doctor Xavier Fontich Vicens. [...]
Els volums que la nostra revista publica en començar cada curs acadèmic tenen per costum presentar el treball d'un investigador del departament que l'edita. En aquest cas, l'autor convidat és el doctor Xavier Fontich Vicens. [...]
Continuing our Autumn tradition of highlighting the work of a teacher and researcher from our department, our guest author for this volume is Dr. Xavier Fontich Vicens. His article tackles a challenge that almost all language teachers have faced at one time or another: Grammar - how do I teach it?. [...]

2013 - 10.5565/rev/jtl3.536
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 6, Núm. 3 (Agost-Setembre 2013) , p. i-ix  
19.
10 p, 194.6 KB Editor's Notes. Special Editor's Notes
This year's special issue of BJTLLL is dedicated to Computer-Mediated Foreign Language Teaching and Learning as it has been shaped by sociocultural and dialogic turns in pedagogy. The volume aspires to contribute to the investigation of the potential of CMC and telecollaboration in hosting positive learning environments for a long sought-for reform in foreign language and teacher education. [...]
La edición especial de este año de BJTLLL se dedica a la enseñanza y el aprendizaje de lenguas extranjeras mediados por ordenador, tomando en cuento la más reciente influencia de elementos socioculturales y dialógicos en la pedagogía. [...]
L'edició especial d'aquest any de BJTLLL es dedica a l'ensenyament i l'aprenentatge de les llengües estrangeres mediats per ordinador, considerant la influència d'elements socioculturals i dialògics en didàctica. [...]
L'édition spéciale de ce volume de BJTLLL est dédié à l'enseignement et l'apprentissage des langues étrangères assistés par ordinateur, en prenant en considération l'influence récente d'éléments socio-culturels et dialogiques en didactique. [...]

2013 - 10.5565/rev/jtl3.525
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 6, Núm. 2 (Maig-Juny 2013) , p. i-x  
20.
8 p, 341.8 KB Notice de l'éditrice / Dooly Owenby, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
2013 - 10.5565/rev/jtl3.499
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 6, Núm. 1 (febrer-març 2013) , p. i-viii  

Artículos : Encontrados 28 registros   anterior11 - 20siguiente  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.