Artículos

Artículos Encontrados 15 registros  anterior11 - 15  ir al registro: La búsqueda tardó 0.01 segundos. 
11.
1 p, 211.6 KB A propòsit del PISA / Moreno, Sara, 1978- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
2013
Ara, Núm. 1100 (10 desembre 2013) , p. 28  
12.
9 p, 442.9 KB Protocol TestingScienceSkills : una eina senzilla per dissenyar preguntes d'examen per a l'avaluació de les habilitats científiques de l'alumnat / Goytia, Elisa (Grup de treball EduWikiLab) ; Besson, Isabel (Grup de treball EduWikiLab) ; Domènech Casal, Jordi (Grup de treball EduWikiLab)
El desenvolupament d’habilitats científiques necessita d’estratègies d’avaluació específiques i que siguin aplicables per al professorat. Es proposa una categorització de les habilitats científiques i un protocol de suport al professorat per al desenvolupament de preguntes d’examen que les avaluïn de manera específica. [...]
The development of scientific skills needs specific assessment strategies, suitable to be applied by teachers. We propose a classification of scientific skills and a protocol to support teachers to develop test questions assessing in specific manner scientific skills of students. [...]

2015
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 30 (Desembre 2015) , p. 20-28 (Experiències didàctiques i treballs pràctics)  
13.
1 p, 359.1 KB I ara què? / Cardús i Ros, Salvador, 1954- (Universitat Autònoma de Barcelona)
2010
Ara, Núm. 11 (8 desembre 2010) , p. 12  
14.
6 p, 79.7 KB El nou marc d’avaluació de la competència científica PISA 2015 : revisió i reflexions didàctiques / Garrido Espeja, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Simarro Rodríguez, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Després d’uns primers anys en què l’anomenat ensenyament per competències ha estat omnipresent en gran part dels sistemes educatius, el nou marc d’avaluació de la compe-tència científica de PISA 2015 planteja d’una manera molt més operativa i pràctica l’educació per formar ciutadans científicament alfabetitzats. [...]
After some recent years in which the well-known competence-based teaching has been omnipresent in most educational systems, the new framework for assessing scientific liter-acy in PISA 2015 presents in a much more operational and practical way the education for the achievement of scientific literacy. [...]

2014
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 28 (Juny 2014) , p. 21-23  
15.
12 p, 139.7 KB La competencia matemática (en el sentido de PISA) de los futuros maestros / Sáenz Castro, César
PISA evalúa el conocimiento funcional de las matemáticas en estudiantes de 15 años. En nuestro estudio hemos evaluado este mismo conocimiento en estudiantes de magisterio para establecer su perfi l de rendimiento, en comparación con los adolescentes pero también como base de una posible práctica docente enfocada hacia el desarrollo de competencias matemáticas. [...]
PISA evaluates the functional knowledge in mathematics of fi fteen-years-old pupils. In our research, we have evaluated this knowledge in preservice teachers in order to establish their level of competence in mathematical skills. [...]

2007
Enseñanza de las Ciencias, V. 25 n. 3 (2007) p. 355-366  

Artículos : Encontrados 15 registros   anterior11 - 15  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.