Artículos

Artículos Encontrados 13 registros  anterior11 - 13  ir al registro: La búsqueda tardó 0.00 segundos. 
11.
20 p, 180.4 KB Estratègies didàctiques a l'ensenyament universitari. Experimentació de crèdits ECTS en els estudis de Pedagogia i Psicopedagogia / Ruíz Bueno, Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Mas Torelló, Óscar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Tejada Fernández, José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
La convergència cap a un Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), l'assumpció del model anomenat Sistema Europeu de Transferència de Crèdits (ETCS) i el desenvolupament i democratització de les TIC genera una necessitat d'adaptació del treball didàctic i l'exigència d'experimentar metodologies adequades a aquests plantejaments i contextos. [...]
La convergence vers un Espace européen'enseignement supérieur (EEES), l'implatation du modèle appelé Système européen de transfert de crédits (ECTS) et le développement ainsi que la démocratisation des TIC sonà l'origine d'un besoin d'adaptation du travail didactique et de l'exigence de l'expérimentation des méthodologies adaptées à ces considérations et à ces contextes. [...]
The convergence toward a European Higher Education Area (EHEA), the implementation of the model called European Credit Transfer System (ECTS), and the development and democratisation of ICT together create a need to adapt education and find methodologies that more adequately respond to the new situations and contexts. [...]

2008
Temps d'educació, Núm. 34 (2008) , p. 183-202  
12.
18 p, 581.6 KB La planificación de los formadores de formación profesional y ocupacional / Tejada Fernández, José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Ferrández Arenaz, Adalberto (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Ruíz Bueno, Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
El artículo presenta una parte de los resultados obtenidos, en relación con la planificación de la actuación docente, en un estudio sobre el Perfil del formador de formación profesional y ocupacional, realizado por el equipo de investigación CIFO. [...]
L'article presenta una part dels resultats obtinguts, en relació amb la planificació de l'actuació docent, en un estudi sobre el Perfil del formador de formació professional i ocupacional, realitzat per l'equip d'investigació CIFO. [...]
The study offers are part of the obtained results in the relation to the planning of teaching performance, in a study about the vocational occupational training professional profile. That has been carried out CIFO research tem. [...]

1996 - 10.5565/rev/educar.408
Educar, N. 20 (1996) p. 69-86  
13.
18 p, 100.6 KB La certificación profesional : algunas reflexiones y cuestiones a debate / Ruíz Bueno, Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Podemos afirmar que la certificación de competencias es actualmente uno de los temas centrales en el discurso y la reflexión sobre la formación y el trabajo. Los cambios constantes del contexto, la preocupación por la mejora de la calidad de la formación, los nuevos giros hacia la construcción del Espacio Europeo para la formación y el trabajo nos conduce justificadamente a hablar de movilidad laboral y formativa, entre otras. [...]
Podem afirmar que la certificació de competències és actualment un dels temes centrals en el discurs i en la reflexió al voltant de la formació i del treball. Els canvis constants del context, la preocupació per la millora de la qualitat de la formació, els nous plantejaments conduents a la construcció de l'Espai Europeu per a la formació i el treball, ens condueixen justificadament a parlar de mobilitat laboral i formativa, entre d'altres aspectes. [...]
Nowadays, the certification of competences is one of the basic topics when we talk and think about training and work. We could analyse labour and training mobility as a consequence of constant changes in context, the improvement in the quality of training, the new ways in training and work in european area. [...]

2006 - 10.5565/rev/educar.172
Educar, N. 38 (2006) p. 133-150  

Artículos : Encontrados 13 registros   anterior11 - 13  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.